• Yellow People ^^
    Iedereen een fijne kerst gehad? Met natuurlijk asociaal veel cadeaus?
    Mijn kerst was geweldig en heeft me heel goed gedaan. Ik wil jullie hierbij even melden dat ik officieel weer bereikbaar ben voor alle moderatorzaken.
    Nog ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties. Die hebben me echt goed gedaan. Het is fijn om te weten dat mensen me ook nog een beetje rust gunnen.
    Thank you all.
    X.


    Bored.

    je bent terug =D
    Oeh ik had een zeer leuke kerst
    en ik ben blij te horen jij ook.
    Hoppelijk heeft de tussenpauze je deugt gedaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had een minder leuke kerst. Leuk dat je terug ben en hopelijk laten de mensen die minder vriendelijk tegen jou waren je met rust.

    Oke,ik heb een fijne kerst gehad.Een cd van de veronicas gekregen,en de nieuwe van Francine Oomen; "Hoe overleef ik stress?"
    Wat heb jij zoal gekregen?
    xoxo'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Aach tuurlijk gunnen, wij normale mensen je rust. Rust dat verdient iedereen [/Waar sloeg dát op?]
    Nou mijn Kerst wás fijn tot mijn 2 zussen hetlike verbrodden, het meest de grootste zus door te zeggen in de auto opweg naaar huis van: "Godver! Waarom heb ik ook zussen gekregen? F*!k jullie jongen! Ik wou dat'k nooi zussen had gekregen." En dan was ze helemaal geërgerd en was het helemaal niet leuk.
    Maar bij m'n oma&&opa zijn we dat gaan vieren en daar hebben we geen cadeaus gekregen omdat we die al hadden en hun aan de zee op diertjes van familie waren aan het passen zoiets al babysitten maar dan annimalsitten ofsoo. En uhmm jhaa daar was het echt kapot liggen van het lachen want we hebben naar dít gekeken: Jeff DUnhams Christmas special. Da's zo'n stand-up comedian (?) en uhmm die doet vanalles met buikspreekpoppen enzoo en da's echt lachen en wáárom vertel ik eigenlijk dit nutteloze ding als je hier niet achter vraagt?
    [/Weirdo]

    xoxo'

    Welcome back!

    Een beetje rare kerst heb ik gehad. Kerst word voor mij toch nooit meer hetzelfde. En ik heb helemaal geen cadeau's gekregen :( En de aardappelen waren mislukt door mijn broertje en mijn schuld xD

    Vakantie is altijd fijn om tot rust te komen.


    Think before you act.

    Welkooooooooom terug :').
    Ben blij dat de pauze je deugd heeft gedaan! x)
    x.


    Tanya is de beste.

    Hihelehodeóhoi.
    Welcome back!(dance)


    ok

    Welkom terug lieverd <3

    Welkom back engerd
    (yeah)(K)


    Wie du mir, so ich dir.

    Welkom back engerd
    (yeah)(K)

    Muahahahaha (6)


    Bored.

    (...)
    Muahahahaha (6)
    -word nu stiekem toch wel bang- Fijne kerst gehad? En ook associaal veel cadeau's zker?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)-word nu stiekem toch wel bang- Fijne kerst gehad? En ook associaal veel cadeau's zker?

    Ja O.O
    Ze had gewoon fucking rode chocolade.
    En die at ze voor me neus op. O.O

    jeey ö
    mooi dat het je goed gedaan heeft ;D
    welkom terug ^^


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Ja O.O
    Ze had gewoon fucking rode chocolade.
    En die at ze voor me neus op. O.O
    Rode chocolade? Wat hip! Ik had helemaal niks (huil) En ik had nog wel zo lekker gekookt voor iedereen >.< Nou de volgende keer steken ze die brownies maar ergens waar de zon niet schijnt -.-. -gaat nu harry potter kijken-


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Rode chocolade? Wat hip! Ik had helemaal niks (huil) En ik had nog wel zo lekker gekookt voor iedereen >.< Nou de volgende keer steken ze die brownies maar ergens waar de zon niet schijnt -.-. -gaat nu harry potter kijken-

    Hahahahaahaaa :'D
    Waar de zon niet schijnt? Daar kan ik wel een paar plaatsen voor vinden. :'D