• People, ik ga dood.
    Help me, de ondergang is nabij.
    Ik vertrek zometeen naar Kalmthout voor een fucking domme, saaie zwemwedstrijd.
    Ik ga echt zo hard afgaan, ik ben de laatste tijd niet zo heel vaak gaan trainen. Dus nu ben ik like, traaaag.
    Duim voor me.
    Bid met me mee dat ik niet laatst ofzo ga zijn en tot nooit meer.
    Ik zal jullie nooit meer vergeten.
    Adios


    Omgawd;
    Het was vréselijk!
    I mean, horrible.
    Ik heb nog steeds een trauma aan dat kutgedoe. O.O
    Ik moest dus 400m (16 banen) crawl zwemmen. Like, help. Ik haaaat lange afstanden om te zwemmen! Maar er was dus pas een nieuwe jongen in mijn groep gekomen die ook meedeed. Gillian, genaamd. Maar die gozer kende dus niemand echt goed. Ik trok op met Caro, mijn zwemmaatje. En hij, speelde als hondje mee. -__-
    Die gozer week dus totaaaaal niet van onze zijde. En hij deed zo van die uitspraken waarvan je dacht, WTF.
    Like 'Wachten jullie even op mij? Ik ga even mijn schoenen aandoen. Ik krijg nogal snel wratjes aan mijn voeten.'
    Echt waar, ik wilde zooooo hard van hem wegrennen. Bah, wat een gozer. En dat jochie was dan even oud als mij. Het was niet normaal.
    En toen moest ik nog tegen hem zwemmen ook. O.O
    Dus ik stond te wachten voor de startblok, tot het onze beurt was. Helemaal in concentratie op de wedstrijd. Komt die Gillian me heeeeel de tijd lastig vallen! 'Hoe moet je duiken, zo toch, hé?' en 'Hoe moet je eigenlijk keerpunten doen, want ik kan dat nog niet zo goed', zo'n dingen vroeg hij heeeeel de tijd.
    Oké, als je nieuw bent, ken je dat allemaal nog niet. Maar ga dat dan aan de trainers vragen, niet aan mij! Als je me serieus kwaad wilt krijgen, moet je me vooral vlak voor de wedstrijd uit concentratie halen. =='
    But nee, dat was nog niet alles. Omdat ik mijn concentratie door Gillian volledig kwijt was, dook ik slecht het water in. En viel mijn zwembril uit. Ik zag dus fucking niets in dat water! Laat staan wanneer de muur vlakbij was. En doordat mijn zwembril van me hoofd was gevallen, ging mijn badmuts ook van me hoofd. =='
    Ik heb gewoon een halve minuut bij m'n tijd gedaan. En ja, dat is veeeeeel te veel. Één seconde erbij is al te veel. =='
    Ugh, fuck dat gastje.

    (...)
    Weetje, als hij een minuutje niet bij ons was, zat ie bij zijn mammie en pappie. :'D

    Whaha. *Lacht hem uit*