• • Niall voelt zichzelf minder dan de rest van de band. Hij is niet zo grappig als Louis, zijn spieren zijn niet zo opvallend als die van Liam, hij krijgt niet zoveel aandacht van meisjes als Harry en Zayn. Tja, Zayn is alles wat hij niet is. Als Zayn een uitdrukking is 'Hij is zo Zayn,' dan is Niall dat niet. Niall heeft geen kaaklijn waar iedereen jaloers op is, hij kan de hoogste noten in hun nummers niet halen en eigenlijk heeft hij geen enkel gevoel voor style.
    • Niall twijfelt of hij nog wel gelukkig is in de band. Hij is het vijfde lid, oftewel het vijfde wiel. Iedereen heeft een imago en dat van hem moet precies weer 'de baby' zijn. En waarom? Omdat baby's vaak huilen en dus irritant zijn? Omdat ze nog helemaal niets kunnen? Of komt het omdat ze een veel te groot hoofd hebben voor hun lichaam? Vinden de fans dat Niall raar is? Oké, hij gedraagt zich af en toe maf en hij is dan misschien niet de knapste, maar dat is het. Zo voelt hij anders niet voor Niall.
    • De jongens merken steeds meer aan Niall dat hij zich anders gedraagt. Hij kopieert het gedrag van de rest van de band en steelt steeds vaker de kleding van voornamelijk Zayn. Ook wordt hij rustiger en eet hij minder.
    • Zayn is de enige die denkt te weten wat er aan de hand is. Hij is bang dat Niall anorexia krijgt en depressief is. Niall voelt het nut niet om het te ontkennen, ook al weet hij zelf ook wel dat het nergens op slaat.
    • Als One Direction bij Chris bijeen wordt geroepen, krijgen ze te horen dat hun contract voor twee jaar wordt verlengd. Niall is er klaar mee, hij kan de leugen niet meer volhouden. Niet tegenover zichzelf, niet tegenover de fans en al helemaal niet tegenover de jongens. Hij tekent het contract niet.
    • Zayn is de eerste aan wie Niall vertelt dat hij het contract niet heeft getekend.


    Dit is wat ik nu op papier heb staan, omdat ik van plan ben om het eerst tot in detail uit te werken voordat ik zomaar begin met schrijven. Ik zoek alleen nog een titel, maar kort gezegd gaat het verhaal over Niall die twijfelt aan zichzelf en de band en Zayn die hem dan probeert gelukkig te maken. De titel die ik nu heb is 'I just want to make you happy, is that okay?' maar dit is veel te lang.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Making your happy
    Want to make you happy
    Feeling happiness is hard
    Hardly Happiness
    Why, happiness? Why?
    Making you smile
    Doubts
    Doubts of Happiness

    Je zult er vast niks aan hebben, maar het is gewoon spelen met woorden, haha. Succes met je story, trouwens.


    Some people are art and do art at the same time

    1001 Stories Like This (cat)

    Stolen Perfect (Als je wilt dat ik wat serieus zoek)


    Take me to wonderland

    Een grijp naar het licht/Catching the light = Wil gelukkig zijn, lukt niet. Light als in licht, niet zwaar. Geweetwel.
    If I was (ama)zayn = spreekt voor zich.

    Ik kom niet verder dan dit...


    Searching heavens for another earth

    Going Down
    Lost
    Silly Life
    Underestimated
    Filled With Hate
    Swallow The Fear
    Critics
    Estrange Yourself
    He Felt It Everyday
    Same Mistakes
    What's Wrong?
    Where Do I Belong?
    Broken Inside
    Rejected
    Be Strong
    Hidden Feelings
    Losing His Mind
    Falling Behind
    Losing His Faith

    Als ik nog meer weet zal ik het melden.
    Edit: Nog een paar titels toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 16:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Twist schreef:
    1001 Stories Like This (cat)

    Stolen Perfect (Als je wilt dat ik wat serieus zoek)


    26 - 02 - '16

    Twist schreef:
    1001 Stories Like This (cat)

    Stolen Perfect (Als je wilt dat ik wat serieus zoek)


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom een ziall story? Kun je niet met een meisje doen? ( niet dat ik iets tegen homo's heb) Dan zou ik het gaan lezen. Nu niet.
    Ik heb geen idee voor een titel. Sorry


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Waarom een ziall story? Kun je niet met een meisje doen? ( niet dat ik iets tegen homo's heb) Dan zou ik het gaan lezen. Nu niet.
    Ik heb geen idee voor een titel. Sorry

    Omdat het haar story is misschien?


    Take me to wonderland

    Scribe schreef:
    Waarom een ziall story? Kun je niet met een meisje doen? ( niet dat ik iets tegen homo's heb) Dan zou ik het gaan lezen. Nu niet.
    Ik heb geen idee voor een titel. Sorry


    Dat de helft van de Q'ers dit verhaal niet interesseren, betekent niet dat ze het gelijk gaat veranderen met een meisje. Het is haar story, zij moet er plezier mee hebben en ze schrijft voor zichzelf. Niet voor jou of anderen. Al kan ik wel begrijpen dat je dat liever zou lezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Walking in runners footsteps! (Voor als je er nog geen hebt)


    Tonight is the night.. (Dexter)