• Haai ^-^
    Ik moet hier ff mijn mening again komen verkondigen. Allereerst: Niets tegen de mods moesten ze denken dat ik op hun doel ofsoo. Maar ok hier komt het.
    Kijk ik was aan het rondkijken op Q en kwam op die TH-hater waarover hier gisteren een topic werd geopend zijn profiel. Ok ik vind het normaal dat TH-fans boos of het niet leuk vinden dat er hier TH-haters zitten maar who care's? Als hun dat hier leuk vinden, leuk toch? Nou ik las zijn GB en kwam op onderanderen dit uit [/ik zet de nickname er niet bij wegens wil geen rellen]: Hah nog bijdehand ook! Wat maakt dat nou weer uit!?
    Loser! Jij bent de enigste die hier dom is dus ik zou me mond maar dicht houden en laat de fans fans zijn! Sielig iets!
    Nog een: Ik kan niet anders seggen, dan dat je een dom sielig oversekst kind bent, en ik hoef nix met je te maken te hebben ....... ! Ok er waren nog andere. Maar what the hell? TH-haters mogen niet op fans zeiken hé maar die hyperkinetische TH-fans schelden dan maar TH-haters hun huid vol. EDIT Ik zeg niet dat hij zelf niets misdaan heeft maar omg fans. Like laat hem toch? Negeer hem ofsoo? Djezus soms denk ik écht dat fans alleen maar ruzie willen enzoo.
    Zo dit is eruit ^-^
    xoxo'

    Mensen haten omdat ze naar andere muziek luisteren is doelloos. Ik bedoel die 'TH-fans' willen ook normaal behandeld worden en vinden het ook niet leuk als er zo tegen hun word gedaan omdatt ze naar TH luisteren.

    Moeten ze ook niet zeuren !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik laat haters gewoon.Als jij ze met rust laat laten ze jou ook met rust.dat heet Respect!


    The soul needs autumn.

    1.van de redenen, waarom ik dus geen fan meer, genoemt wil worden ><


    Dunno ><

    welja, ze zitten wel altijd te zeiken dat de haters de fans met rust moeten laten, maar idd, sommige fans zijn alleen op ruzie uit. heel dat TH-gedoe is écht totaal uit de hand aan het lopen. het is gewoon een muziekgroep, niets meer. en de meesten overdrijven daarin. zowel de fans als de haters. [/mijn mening]

    Tja, iedereen zijn eigen ding?

    Tokio Hotel fans zijn gewoon suckend. De meeste toch.
    beja ik suck gewoon voor dood


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Iedereen reageert op zijn of haar eigen manier, en sommige moeten daarin nog leren. Alleen ergens vind ik ook wel dat dit onderwerp té vaak in het gesprek komt hoor. Hoeveel topics zijn hier al wel niet over geweest, en nog gaat men erover door. Laat het rusten en ga verder. Sommige reageren nu eenmaal op een manier wat in de ogen van een ander niet normaal is. Deal ermee.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik laat die haters gwn doen , behalve de TH tempel verwoestn was erover en TH zelf lastigvallen enzo , mr gwn comments gevn doe ik ni , toch nutteloos.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    welja, ze zitten wel altijd te zeiken dat de haters de fans met rust moeten laten, maar idd, sommige fans zijn alleen op ruzie uit. heel dat TH-gedoe is écht totaal uit de hand aan het lopen. het is gewoon een muziekgroep, niets meer. en de meesten overdrijven daarin. zowel de fans als de haters. [/mijn mening]

    Ik heb precies dezelfde mening weet je dat


    Music is the new sex

    Dude, haters zyn lauw but over welke user heb je het schat? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, je hebt gelijk.
    En dan het ozo bekende zinnetje; 'Je haat ze, maar geeft ze aandacht als een fan.' oke, ik stoor mij gwn aan dat zinnetje ..
    én dan zeggen ze dat de haters respect moeten hebben tegen fans, maar fans hebben toch ook geen respect voor haters ? Alejaa, like, wthhhh .. ;dd


    None but ourselves can free our minds.

    Fuck die fans die dat zeiden. Weet je wat de fans over andere artiesten zeggen? "Ik haat hem/haar" ugh >.<

    Ik laat haters gewoon.Als jij ze met rust laat laten ze jou ook met rust.dat heet Respect!


    En dat heeft niet iedereen^^
    Vooral niet De Th Lovers voor de Haters
    Terwijl ik genoeg haters ken,Die De Lover ook met rust laat ,^^


    I solemny swear i am up to no good

    En weetje wat ik het ergst van al vind
    *wow dat kind hier gaat ook eens haar mond opendoen :P*
    Wat ik dus wil zeggen is dat ze altijd zo van die domme dingen zeggen wah bill is gay hij draagt make-up
    uhm alle artiesten dragen dat anders blinkt hun huid teveel op het scherm [A] en anders zeggen weeh welke vent draagt nu zwarte oogschaduw, naja over die van 30stm, patd, en fob heb ik nog nooit iemand horen over klagen
    wat een mening zeg [À]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Ik heb precies dezelfde mening weet je dat


    freaky x]