• Haai ^-^
    Ik moet hier ff mijn mening again komen verkondigen. Allereerst: Niets tegen de mods moesten ze denken dat ik op hun doel ofsoo. Maar ok hier komt het.
    Kijk ik was aan het rondkijken op Q en kwam op die TH-hater waarover hier gisteren een topic werd geopend zijn profiel. Ok ik vind het normaal dat TH-fans boos of het niet leuk vinden dat er hier TH-haters zitten maar who care's? Als hun dat hier leuk vinden, leuk toch? Nou ik las zijn GB en kwam op onderanderen dit uit [/ik zet de nickname er niet bij wegens wil geen rellen]: Hah nog bijdehand ook! Wat maakt dat nou weer uit!?
    Loser! Jij bent de enigste die hier dom is dus ik zou me mond maar dicht houden en laat de fans fans zijn! Sielig iets!
    Nog een: Ik kan niet anders seggen, dan dat je een dom sielig oversekst kind bent, en ik hoef nix met je te maken te hebben ....... ! Ok er waren nog andere. Maar what the hell? TH-haters mogen niet op fans zeiken hé maar die hyperkinetische TH-fans schelden dan maar TH-haters hun huid vol. EDIT Ik zeg niet dat hij zelf niets misdaan heeft maar omg fans. Like laat hem toch? Negeer hem ofsoo? Djezus soms denk ik écht dat fans alleen maar ruzie willen enzoo.
    Zo dit is eruit ^-^
    xoxo'

    Fuck die fans die dat zeiden. Weet je wat de fans over andere artiesten zeggen? "Ik haat hem/haar" ugh >.<


    Idd en dat suckt --'

    heb respect voor elkaar!!xD... maar bedoel ik wel serieus....

    THfans zijn vervelend
    althans, de meeste obsesde dan :]


    I don't need words to feel those lips.

    Da's zielig van die user zeg, laat dat mens lekker haten. Hoef je hem/haar nog nei tvoor uit te schelden -,-


    Sweet dreams will come true.

    we hebben verschillende users die die hater uitschold ook een waarschuwing gegeven. Dit wordt inderdaad neit getollereerd.

    Gsus, TH fans zullen nooit inzien dat zij net zo zielig als Haters bezig zijn.


    Bored.

    De mensen die naar een site gaan waar veelal TH-fans zitten kicken er juist op om haatberichten te krijgen. Geef ze niet hun zin; meld hun profiel gewoon bij een mod via een PB en die rekenen er verder mee af.
    Als je zelf GB reacties bij ze neerzet speel je ze alleen maar in de hand.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoezo TH-Hater


    Dát vind ik toch zó dom, hoezo ze haten als je ze niet kent.

    'K snap je wel..
    Sommige fans beginnen al te Hyperren als ze het woord Bill, fzo horen. xD
    Ik ben bijv. bevriend met een TH hater, terwijl ik zelf fan ben. ^^
    Als we elkaar onze eigen mening maar gunnen. (A)

    Oeeehh, wat heb ik toch weer een goed praatje gehouden. ;)


    I know you're scared, when you can't breath.

    TH haters mogen bij mij gewoon hun mening zeggen ik bedoel niet iedereen hoeft fan van TH te zijn alleen omdat ik der fan van ben en iedereen heeft zijn eigen muziek smaak ;) :)

    ach..
    wat verwacht je. :x

    Jah, je hebt wel gelijk.
    Door één band gaat iedereen elkaar al haten.
    Laat iedereen nu toch eens fan zijn voor wie ze willen?..
    En dat er dan haters zijn, dat is normaal, maar laat ze dan met rust. Het heeft geen zin om nog meer mensen te haten.
    Respecteer elkaar gewoon..
    x.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ik ben ooit th fan geweest,
    maar die tijd is voorbij,
    n_n.
    maar als ik zo kijk naar die fans jong,
    zo ben ik ook geweest, niet normaal!
    Ben blij dat ik niet meer zo doe
    maar ik haat th niet en ik hou der ook niet van dusja :'D

    ELLENxOMG


    I can't see the future with tears in my eyes

    ik ben fan, maar heb niks tegen haters... als hun het niet leuk vinden moeten ze het zelf weten, behalve als ze op ons gaan zeiken.
    maar ik vind de naam 'Hater' vreemd. als je iets niet leuk vind dan HAAT je het toch niet?
    of haten de 'haters' de fans? en zijn het daarom 'haters' nja, het kan me neit zoveel schelen, iedereen houd van iets anders.

    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    just to say
    ik ben th fan, maar ik vind dat iedereen mag doen waar hij/zij zelf zin in heeft
    ik ga echt niet hystherisch lopen doen ofzo
    ik bedoel: best dat de haters haten
    en dat de fans van ze houden
    maar ga mekaar in hun waarde laten
    ik vind ook dat sommige fans echt normaal moeten doen!
    ik heb niets tegen haters en niets tegen fans (ik ben er zelf een) maar ik laat iedereen in hun eigen waarde en laat hem/haar zijn ding doen enzo!
    het slaat nergens op dat de haters de fans uitschelden en andersom dus ook niet!
    en dan als fan lopen te zeiken dat haters zo k*t doen enzo, kijk dan eerst naar je zelf
    just to say: er zijn ook normale fans hoor like me :X


    let me be myself!