• Nou,iemand die ook quizlet heeft en die met mij op msn praatte zei zo van:'Ik heb niks tegen TH,maar al die verhalen gaan over hetzelfde.'
    Ik vind dat ze gelijk heeft.
    Het is altijd maar Tomkwijl Billkwijl.
    'Jaaaaa! Ik ben de dochter/vriendin/juffrouw/moeder/platenmanager/
    schoonmaakster/tuinier van Tom en Bill!!'
    Ik heb niks tegen zulke verhalen,maar er zijn leukere verhalen.
    Zoals,ik zie in the spotlight een verhaal over de lama`s staan.
    Maar natuurlijk leest niemand dat,omdat er voor de rest [bijna] alleen maar TH tussen staat.
    Kijk,ik vind TH niet verschrikkelijk erg fzo,maar Twin en Bandcest gaat gewoon te ver.
    Ik weet dat ik zeik fzo,maar de tokiohotelfilter aanzetten helpt niks.
    Maak dan een ..cestfilter.

    Ik weet dat mijn vriendin en ik lopen te zeiken,maar we klagen nooit over iets op het forum,dus ons hoor je niet meer over dit onderwerp.
    Ik ben geen TH hater fzo,kheb niks tegen mensen die Quizlets over TH maken,maarja n_n
    Laat het ff duidelijk zijn

    (zip)

    Kom maar met je haatreacties.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I agree _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is ook wel, maar goed bijna elk verhaal is hier hetzelfde. Het is onmogelijk om origineel te zijn, en achja fans kun je het niet kwalijk nemen. Maar ik ben het wel met je eens, elke keer hetzelfde is ook niet echt leuk.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Euhm ieder zijn mening? Like, voor de rest is er bijna geen leuk onderwerp, like, de lama's daar vind ik dus geen shit aan >< en al die andere bands kunnen me geen fuck schelen, de bands waar ik dan weer een shit om geef worden toch geen series over gemaakt >.O 'nd, als je het niet leuk vindt negeer het dan >< [/ben sjaggie]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik vind Twincest Fcking Lief <33

    En ik heb bijv, ook een serie zonder TH.

    Ik vind Twincest Fcking Lief <33

    En ik heb bijv, ook een serie zonder TH.


    Twincest vind ik een beetje Creepy.. 2 broers die met elkaar gaan? naaah maar da's natuurlijk mijn mening er zijn zat mensen die ze wél leuk vinden


    Life Is A Bitch..<3

    Wat heb je tegen cest dan?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Best wel mee eens.


    Life is hard and then we die

    Ik maak quizen die mij aanspreken,
    ik maak geen quizen,
    omdat ze 1001x zijn gemaakt.
    nee.
    het maakt mij helemaal niet uit,
    of ie nou veel gemaakt is of niet.
    als ze maar goed zijn :'D

    ik vindt dat de series die het coolst zijn , het minst gemaakt worden, er zijn uitzonderingen en dit is mijn mening maar ik vindt dat het gwn zo is


    live your own life

    die bc's en sommige tc's zijn er idd wel ovr


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik heb er nix op tegen.
    laat ze lekker.
    als je je er aan stoort is t iig wel een goed idee. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb 1 SA waarin Bill voorkomt, was voor een inmiddels stopgezette schrijverswedstrijd >.<
    Zelf zou ik niet over Twincest kunnen schrijven omdat zoiets me niet echt aanspreekt. Ik zoek wel eens bewust dat soort verhalen op om te kijken hoe andere mensen nu details weergeven en sommige vind ik echt bagger. Zal geen namen noemen - vergeet toch altijd wie ze heeft geschreven -.-'


    No growth of the heart is ever a waste

    totally agree, waar zijn de normale liefdes story's?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT