• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Oeh, dit vind ik zooo leuk! Ik zal hier later eens tijd voor maken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    Oeh, dit vind ik zooo leuk! Ik zal hier later eens tijd voor maken ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh mijn topics! Ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen, maar ik wil dit sowieso wel even volgen (:

    Yes! Yes! YES! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil meedoen omg omg omg omg.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oke heel dom vraagje waarvan ik zelf bijna het antwoord al kan raden, maar ik wilde toch even zeker zijn: Het onderwerp van de column die je besluit in te sturen, rekenen jullie mensen daarop af? Of jullie het een saai onderwerp vinden of niet? I mean, een onderwerp dat jullie ''saai'' vinden kan misschien wel heel interessant beschreven worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geweldig! Hier zat ik net op te wachten! ^^

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:18 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Als ik thuis op mijn computer kan zal ik meteen gaan schrijven ^-^


    Not all those who wander are lost.

    DiNozzo schreef:
    Oke heel dom vraagje waarvan ik zelf bijna het antwoord al kan raden, maar ik wilde toch even zeker zijn: Het onderwerp van de column die je besluit in te sturen, rekenen jullie mensen daarop af? Of jullie het een saai onderwerp vinden of niet? I mean, een onderwerp dat jullie ''saai'' vinden kan misschien wel heel interessant beschreven worden.

    Het onderwerp maakt echt niet uit.
    Ik houd bijvoorbeeld absoluut niet van voetbal, maar als jij een goede column over voetbal kunt schrijven, dan zal ik je echt niet op het onderwerp afrekenen.


    I am an idiot, I move.

    DiNozzo schreef:
    Oke heel dom vraagje waarvan ik zelf bijna het antwoord al kan raden, maar ik wilde toch even zeker zijn: Het onderwerp van de column die je besluit in te sturen, rekenen jullie mensen daarop af? Of jullie het een saai onderwerp vinden of niet? I mean, een onderwerp dat jullie ''saai'' vinden kan misschien wel heel interessant beschreven worden.

    Wij letten er op of het boeiend geschreven is. Of jij ons, de lezers, iets kan vertellen waarbij we aan je lippen hangen. Dus als je een ''saai'' onderwerp (dit verschilt per persoon of je iets saai vindt of niet) interessant kan maken, dan is dat iets positiefs.


    Pretty is just a pretty word.

    Heel veel succes allemaal. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, wat ontzettend leuk! Ik betwijfel of ik kans maak, but I'll give it a try. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Griffiths schreef:
    Oh mijn topics! Ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen, maar ik wil dit sowieso wel even volgen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    YES! I'M IN!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit lijkt me echt tof, al betwijfel ik ten zeerste of ik tijd heb, dus ik ga me er niet aan wagen, haha. Toch succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried