• ik heb een dubbel gevoel nu.
    gister zijn we dus naar mijn oma van mijn vader's kant geweest, eindelijk na 10 jaar weer. alleen nu heb ik egt een vaag dubbel gevoel.
    1; omdat ik blij ben dat we weer naar haar toe zijn gegaan.
    2; omdat we gewoon 10 jaar niets van mekaar hebben gehoord of gezien.
    om te huilen en om te lachen. ik weet niet wat ik ermee aanmoet weten jullie tips? ik kan er niks meer van herinneren van vroeger want ik was toen pas 3 of 4 ofso..


    when words fail, music speaks.

    Het is toch leuk dat je er weer ben heen geweest ^-^. Maar waarom zijn jullie er dan al 10 jaar ofsow er niet meer heen gegaan? en nu opeens wel 0.o


    Life Is A Bitch..<3

    Het is toch leuk dat je er weer ben heen geweest ^-^. Maar waarom zijn jullie er dan al 10 jaar ofsow er niet meer heen gegaan? en nu opeens wel 0.o

    dat weet ik zelf ook niet O.ó iets moet oude mensen ^^ ruzie ofso en mijn ouders vonden het niet kunnen dat we al 10 jaar lang niks meer van hun hoorden dus hebben wij contact opgezocht
    en natuurlijk is het leuk ;D maar ik voel me raar nu. zoals je kunt lezen daar


    when words fail, music speaks.

    wees blij dat je elkaar nog eens ziet, ik denk wel dat je het leuk vond. ' ik heb ook zo een oma. en ik had die eens gezien. Werd die dan boos op mij. '-_-'


    It even took me by surprise

    ik zou gewoon blij zijn!^^ Ík snap dat je een dubbel gevoel hebt..dat zou ik ook hebben,maar ik weet niet hoe dat is..Want ik zie mijn oma best vaak..Maar het gaat niet zo super goed met haar(huil)Als ik daar kom ben ik tegenwoordig zo bang dat,dat de laaste keer was dan..En dan ben ik blij dat ik haar nog eens gezien hebt..Maar ik weer niet hoe ik je kan helpen.Sorry!:(

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je moet het gwn ff positief zien, wat gebeurt is is gebeurt, klinkt hard maar tis wel zo. Dat je er tien jaar niet meer geweest ben is jamemr maar je bent er ieder geval gister geweest. Dan zie je gister als een nieuw begin en dan hou je aan dat je iedere 2 weken een keertje er heen gaat ofzo? was het wel gezellig? (A)


    Life Is A Bitch..<3

    Dat dubbel gevoel gaat wel over joh ^-^


    Life Is A Bitch..<3

    I hope..


    when words fail, music speaks.

    btw; ze woont 1 uur rijden met de auto dus dat zou niet gaan..


    when words fail, music speaks.