• Ik heb de laatste tijd best wel vet haar...Ik douch vaak om de dag, en dat moet ook wel, want anders kan ik helemaal niks met mijn haar beginngen. Als ik bijv. maandagavond douch, zit het dinsdag goed, maar woensdagochtend lijkt het nergens op, en het is heel vet. XD

    Wie weet wat ik daar tegen kan doen? Speciale shampoo fzo?

    xx.

    Join the club. Blijkbaar word je haar heel vet als je het te vaak wast.
    Wat ik altijd doe is de derde dag mijn haar even insmeren met talkpoeder. Dat laat ik een kwartier zitten en dan was ik het eruit met alleen water.
    Talkpoeder neemt namelijk vet op.


    Bored.

    Omg, ik heb nét hetzelfde probleem, maar je hebt wel zo'n speciale shampoo tegen vet haar, dat helpt wel een beetje, maar ik moet nog altijd élké dag mijn haar wassen ><

    ik douche elke dag en heb er geen last van :P
    maar nu heb ik 78 minni vlechtjes in m'n haar dus nu heb ik er helemaal geen last meer van haha :P

    misschien moet je bij de etos gewoon shampo tegen vet haar pakken ofzo?
    heb ook geen idee zeg maar wat

    xx

    Oke, dankje :'D

    Om de dag wassen is prima, je moet het niet vaker doen. Ik zou niet weten waarom het echt supervet zou worden, misschien door de hormonen ofzo? Of doe je er na het wassen schuim/wax/haarlak e.d. in?
    Iig zou je speciale shampoo kunnen gebruiken en/of het gewoon in een staart dragen met evt. een haarband, dan valt het minder op.
    Succes!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, indd daar heb ik ook last van. En dat is echt zo vet irri --' Nouja, ik weet ook niet echt wat je eraan kunt doen. Ik probeer er meestal maar het beste van te maken, maar je moet je haar in ieder geval niet vaker gaan wassen, want dat is ook niet goed. Voor de rest weet ik het zelf ook niet echt.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb shampoo van "John Paul Mitchel" ofzo, hoe je dat schrijft. Maar als je je haar daarmee wast, is het niet meer vettig. Je kan die flessen alleen bij de "betere kappers" kopen, en ze zijn ook nog wel duur. (€13,- per fles)

    Hm, ik heb er ook héél veel last van. En met sommige dagen meer als andere. Ik was het gewoon iedere dag, ook al is het ongezond :').


    Tanya is de beste.

    Ik moet mijn haar echt bijna elke dag wassen:O
    En ik haat het
    Maar er zijn shampoo's voor vet haar.
    gwn in kruidvat...
    De eerste dag is het nooit vet bij mij omdat ik het dan 's ochtends gewassen heb, maar de tweede dag gebruik ik gwn droogshampoo of met talkpoeder...


    Live for something or die for nothing

    ik heb precies het zelfde probleem xD ik gebruik altijd de shampoo Head&Shoulders die helpt heel erg goed ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hm, ik heb er ook héél veel last van. En met sommige dagen meer als andere. Ik was het gewoon iedere dag, ook al is het ongezond :').

    Ik ook.
    In geen geval ga ik met vet haar naar school. ><

    Kan door de shampoo zijn.. Of wissel je elke keer.. Dat is ook niet goed . Heb eens gelezen ^^


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Kan door de shampoo zijn.. Of wissel je elke keer.. Dat is ook niet goed . Heb eens gelezen ^^


    Ik wissel het niet. Ik gebruik Herbal Essences. Ik weet niet of die goed is?

    Je moet soweiso je haar niet wassen om de dag :'D das niet goed voor je haar ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb er ook last van. Je haar wordt vet als je het stijlt, als je elke dag je haren wast en door het vocht buiten. Dat zegt mijn moeder altijd.

    Ik douch altijd om de dag.


    a figment of your imagination