• ik ben van plan een nieuwe serie te maken, maar ik heb er toestemming van users voor nodig.

    mijn serie gaat over een meisje dat als een soort van geest door de series van anderen stapt. Je raad het al! Ik vraag aan de mensen of ze een pb willen sturen met daarin aanvraag om hun serie in de mijne te verwerken.

    voor de wantrouwige types, ik heb toestemming gevraagt aan een moderator, dus het is toegestaan. Zet hieronder of het een goed idee is.

    Ik denk niet dat er al iemand op het idee is gekomen om zo'n quizlet te maken, dus denk ik dat ik eens een keertje orgineel ben^^


    What would Emma do?

    leuk idee

    <3


    love is dead and dead is love

    Ik heb een pb gestuurd! :Y)
    En nu ga ik de proloog maken! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    WAAAH wat een coowl idee kwou da kik zoow goeie ideetjs had xD


    live your own life

    SUPER IDEE ^^


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Leuk idee, maar ik ga je mijn verhalen niet sturen. Het zijn mijn kindjes, zeg maar. En ik wil niet dat ze verneukt worden.
    Niets persoonlijks, zelfs mijn beste vrienden die geweldig kunnen schrijven mogen het niet. ^^

    Jaa leuk ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Leuk idee, maar ik ga je mijn verhalen niet sturen. Het zijn mijn kindjes, zeg maar. En ik wil niet dat ze verneukt worden.
    Niets persoonlijks, zelfs mijn beste vrienden die geweldig kunnen schrijven mogen het niet. ^^



    niet iedereen heeft de zelfde mening^^


    What would Emma do?

    wij waren al eens begonnen en hadden al delen online staan, moderators hadden het verwijderd dus... je bent de tweede die eraan denkt ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    wij waren al eens begonnen en hadden al delen online staan, moderators hadden het verwijderd dus... je bent de tweede die eraan denkt ^^


    hebben ze dat gewoon verwijderd? das ni eerlijk! bij mij mocht da dus wel, waarom bij jou niet?


    What would Emma do?

    (...)

    hebben ze dat gewoon verwijderd? das ni eerlijk! bij mij mocht da dus wel, waarom bij jou niet?

    Waarschynlyk had ze geen toestemming aan de mensen gevraagd waarvan hun serie in haar serie kwam.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3