• Hallo mensen!

    Ik heb een meisje in de klas die heel erg word gepest en nog het ergste ze kan er niks aan doen!

    Want;

    Haar moeder is raar haar moeder heeft de bijnaam WIPKIP omdat ze als een Kip loopt. Van haar moder mag dit meeisje geen TH posters in haar kamer gewoon alleen posters van dieren! Ze mag geen TH luisteren alleen (dit doet ze wel) Ze mag geen TH fan zijn omdat er een meisje in Brugge is vermoord omdat ze slechts fan was maar dat is gelogen omdat dat een grap van haters was zodat mensen geen TH fan meer wouden worden. Ze mag niet alleen naar buiten in haar straat omdat er Marokanen wonen! Ze mag niet meer zonder toezicht op de computer en kan dus ook niet meer op quizlet. En ze is al meer dan 15x verhuist & omdat hara moeder zo raar is wil ze elke keer weg uit deze woonplaats en dan is ze weg en komt ze naar 2 maanden weer terug en gaat ze over 1 jaar weer verhuizen en komt ze naar een paar maanden weer terug! Ook mag dit meisje niet naar een TH concert! Okee dat is niet raar ze is 13. Ik ben dan wel 12 en word 2009 pas 13 maar mag toch (Tanx mom&daddy(H)) Maar ach, op school word ze ook heel erg gepest! En dat is gewoon zo zielig omdat als je moeder zo raar is word je dat vanzelf ook!

    Wat vinden jullie hiervan?

    x.x Renee(K)<33

    Ah dat vind ik zielig!
    Ik heb het zelf ook een tijdje meegemaakt.
    Door me vader.
    Maar zij kan er toch ook niks aan doen dat haar moeder zo is?
    Kutkinderen heb je toch!

    xx

    Ocharme,, wilt ze geen oudere zus fzo,, kunne we haar adoptere :).


    ii_COLLAPSExBabii

    Wow dat vind ik echt erg! Daar kan zij toch niets aan doen.De vriendin van mijn vriendin mag ook geen posters, muziek en ook niet naar een concert enso. Dat heeft toch ook met eigen stijl te maken;)

    xx Rwayda


    bla bla bla

    Jeetje wat een vago :O
    ik zou het allemaal gewoon doen :P

    egt zielig gewoon, wat is dat voor 8erlijks! als kind moet je toch zélf kunnen bepalen wat je wilt doen? ik hang gewoon posters op van bands die ik zélf goed vind, ik luister mijn éígen favo muziek, en daar hebben mijn ouders verder niets over te zeggen. je ouders moeten toch niet vertellen wat jij moet doen? ik ben zelf ook 13 en ik bepaal het allemaal zelf wel, heeft ze geen hulp nodig?

    grtz.


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    ik ken het !!
    bij mij op school loopt rond zo zielig
    die moeder is ook zo vaag.
    hopen dat het meisje snel een lief vriendje vind of iets wat haar kan helpen

    heeft ze geen vader meer ?

    nee idd, waar is haar pa?

    nee idd, waar is haar pa?


    Okee een vader heeft ze ook maar die heeft een spierziekte dat als ie iets telang in de zelfde houding doet zo blijft zitten ofso. En ach dat is ookal zo een vaag figuur! Ik vind dit gwn sneu!
    En dat vrienje hoop ik ook voor haar maar van haar moeder mag ze geen verkering! :S Ik zou dood gaan als ik zo weinig mog. Ik mag zowat alles mag ook een piercing ! :)

    dat vind ik echt zielig voor der.

    zozo rare moeder:|
    this egt zielig!!
    k hoop dat alles goed met dr komt en ook met jou niemand heeft het recht om jou te pesten:((:@

    kiss(K)(H)(flower)

    Haha tanx voor het medeleven maar ach dat ik gepest word is omdat ik van TH hou en anders ben dan anderen en meer niet...

    zoo erg :o


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    OMG IK WIL HAAR ADOPTEREN xD nee sirieus:O ik zou dat echt zo doen :O Arm kind...-_-'' als ik haar was zou i kecgt weglopen van huis..maar wel als ik weet waar ik terecht kan:O


    don't Worry...Be gay.

    Helemaal mee eens vind haar ook zielig! :O

    Yeetje wat zielig:O
    Kheb echt medelijde hoor!
    Weetje hoe kut dat is steeds verhuizen enzo.
    En al helemaal dat ze bijna niets mag en zo wordt gepest:$!!
    Ik wens haar superveel sterkte!(flower)
    x


    Pictures fade away, but memories are forever