• Hallo mensen!

    Ik heb een meisje in de klas die heel erg word gepest en nog het ergste ze kan er niks aan doen!

    Want;

    Haar moeder is raar haar moeder heeft de bijnaam WIPKIP omdat ze als een Kip loopt. Van haar moder mag dit meeisje geen TH posters in haar kamer gewoon alleen posters van dieren! Ze mag geen TH luisteren alleen (dit doet ze wel) Ze mag geen TH fan zijn omdat er een meisje in Brugge is vermoord omdat ze slechts fan was maar dat is gelogen omdat dat een grap van haters was zodat mensen geen TH fan meer wouden worden. Ze mag niet alleen naar buiten in haar straat omdat er Marokanen wonen! Ze mag niet meer zonder toezicht op de computer en kan dus ook niet meer op quizlet. En ze is al meer dan 15x verhuist & omdat hara moeder zo raar is wil ze elke keer weg uit deze woonplaats en dan is ze weg en komt ze naar 2 maanden weer terug en gaat ze over 1 jaar weer verhuizen en komt ze naar een paar maanden weer terug! Ook mag dit meisje niet naar een TH concert! Okee dat is niet raar ze is 13. Ik ben dan wel 12 en word 2009 pas 13 maar mag toch (Tanx mom&daddy(H)) Maar ach, op school word ze ook heel erg gepest! En dat is gewoon zo zielig omdat als je moeder zo raar is word je dat vanzelf ook!

    Wat vinden jullie hiervan?

    x.x Renee(K)<33

    Okee zodra ze weer zonder toezicht op de PC mag laat ik het wel weten kan ze met jullie praten! :)

    Ik vind dit een klein beetje schandalig je doet dat niet.

    Echt zo zielig dat ze echt totaal niks mag van haar moeder:@ en dan nog is zo vaak verhuizen. Echt niet normaal. En die mensen die haar pesten die sporen niet. maar ik heb altijd al gezegt dat die mensen niet sporen en dat blijkt maar weer =]

    Nou heel heel heel heel heel veel sterkte voor haar. K heb echt medelijden met haar(flower)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Nou ik vind het ook zielig, en ik kan heel goed meeleven want mijn "ouders" zijn allebei heel raar. Ik mag van hun nergens alleen heen, een van hen moet er altijd bij zijn. En ik word gepest, en ik weet niet eens waarom.

    Wil je voor mij aan haar vragen of dat ze er al eens over heeft gepraat met haar moeder??

    x Chel

    :O Echt erg...

    Maar ik vind noch die moeder noch dat meisje zielig...de situatie waarin ze leven..die is zielig!

    sterkte



    (flower)


    It's heavy but you are not the only one

    Muaha Niksel gaat tips geven.
    Ze moet iets door waardoor haar moeder echt heel erg schrikt. Een keer weglopen, en dan bij een vriendin blijven slapen. Misschien ziet haar moeder dan in dat het raar is. Ik heb mijn moeder ook een keer laten schrikken, en nu gaat alles veel beter thuis...

    Dat is egt genaait!!! :O

    Thanx voor al deze tips.
    En nouja het meisje heeft wel geporbeerd met haar moeder te praten maar die snapt dat niet!

    Ocharme,ze mag niks doen Wa ze wilt,Ni op de computer,geen liedjes luisteren,daz toch geen leven
    Ze mag daarop ingaan,want Da gaat Tegen de Rechten van het kind!
    Ze mag Zelf naar muziek luisteren die ze wilt & de Posters ophange die ze wilt,en ze heeft recht op Privacy[Computer enz...]

    Zeg haar dat eens!
    miss help het?
    xx


    everybody needs a song.

    Haha, Echt best wel leuk dat je heir een thopic over maakt. Maar ook nog een ding. Ze mag zelfs niet eens naar feestjes toe van klasgenootjes terwijl wij ( renee barbare en anne-marie) er wel zijn en het meestal wel voor haar opnemen als ze weer word gepest ofzo. Maar als ze gewoon in de klas is ofzo ze kan opzig wel met iedereen praten maar toch iedereen mag haar niet echt. Maar we hebben geluk ze mag wel naar ons feestje dus word het toch wel leuk!:)

    Maar inderdaad het is best zielug hoor. Ondanks ik eerst ook even moest wennen hoe ze was;)

    <'333


    Love is in the air'<3

    Jah maar dat is gwn zo! Maar het is gwn zielig ik zou dood gaan als ik zo leefde!

    x.x

    Jha inderdaad. Ik zou ook dood gaan. maar kijk als je zo leefde weet je eigenlijk ook niet anders. Daarom wilt ze ook zo vaak naar mij toe, Ze vraagt af en toe ok wel eens of ik wat de doen heeft en dan wilt ze het liefst bij mij omdat ze bij veel meer mag enzo.

    <'333


    Love is in the air'<3

    Daz ZO F**ing achterlijk van die ouders! :O Egt DOM!
    Haat da meisJe haar ouders nu ni een kléin beetJe? :S
    xx.


    007

    Tja wat kan ik zeggen,
    da's gewoon zou kan men niks aan veranderen,
    ze kan haar moeder laten opnemen in een spychiatrisch dinges en haar bij familie laten wonen ofzo


    death to the one at the end of the serenade.

    ik vin da je helemaal gelijk hebt!(Y) totally! mg moesten mijn ouders nu zeggen dak nimeer na th mag lsuitre ik stap het af! ja vliegt die eiglijk nooitr uit tgn haar ouders? ik zou zo doen: ja ma pech! ik heb posters van th in men kamer! ik ben gµfan van th! daar kun jij nix aan verandere en daarbij da van da meisje è is een RODDEL! R-O-D-D-E-L !! compris?:@

    zo zou ik dus doen:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dat is echt zielig!:(
    ik zou echt weg willen daar denk ik!
    of een hevig gesprek houden met me ma!

    x