• okey
    ik word uit mijn kamer gehaalt en in die van mijn ouders gezet omdat hun mijn biga kamer willen en nu mag ik dus kiesen
    of ik heb weinig ruimte over in de kleine kamer, maar heb dan wel een 2persoons bedje
    of ik heb veel ruimte over maar heb dan gwn mijn eige 1 persoons bedje
    ik kan niet kiesen
    help me!!!!!!!


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Tja wat moet je met een twee persoons, je bent immers alleen in bed. Maarja ik weet niet hoeveel ruimte je overhoud. Lijkt me wel handig als je bureau en kast en die dingen er wel inpassen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Njaa .. Een klein bed met veel ruimte ,, Kan je lekker veel in je kamer zeteen^^


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ik zou het grote bed nemen, heel handig voor als je wat ouder bent. ^^

    Tja wat moet je met een twee persoons, je bent immers alleen in bed. Maarja ik weet niet hoeveel ruimte je overhoud. Lijkt me wel handig als je bureau en kast en die dingen er wel inpassen.


    die passen er dan nog wel in


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik zou 2persoonsbed nemen. ^^


    A. ikmisje.

    2 persoonsbed^^


    I am an idiot, I move.

    2persoonsbed!
    [/Grote voorstander!x')]


    If music be the food of love, play on!

    ikzelf heb oowk nn 2persoonsbed en tis gwn leuwk, je hebt spr veel ruimte in je bed en je kunt er met meer in ;D


    live your own life

    Ga in een tent wonen

    als alles wat je nodig hebt erin past en ook nog ruimte hebt om te doen wat je echt in je kamer moet doen enzo, zou ik voor t 2persoonsbed gaan. :]

    msschien zo'n stapelbed - dubbelslaper , maar dan zonder da bed beneden , dan kun je daar je bureau of een zetel plaatsen

    http://www.ikea.com/PIAimages/20928_PE105991_S3.jpg zoeiets maar dan een dubbelbed , bestaat


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    msschien zo'n stapelbed - dubbelslaper , maar dan zonder da bed beneden , dan kun je daar je bureau of een zetel plaatsen

    http://www.ikea.com/PIAimages/20928_PE105991_S3.jpg zoeiets maar dan een dubbelbed , bestaat

    goed idee. ;D
    gewoon een 2persoonshoogslaper dus? :] [leuk woord voor galgje. ^^ ]

    Tweepersoons bed =).


    私は愛する

    ik zou gaan voor het 2persoons bed :')


    A Noble was Born in Chaos