• Ik ben booooooooos ;x
    yeaaay :] Oké, niet grappig. Maar ik ben dus echt boos. Wéken geleden, vertelde een 2 vriendinnen. Dat ze een vriendje hadden. En ik krijg zo die msn's. En toen zeiden ze dat ze in Assen woonde. En ze heette; Nick en Fabian. Ze zeiden dat ik ze moest toevoegen op hyves. Dus ik zou dat gaan doen. Blijkt het dat ze emo's zijn. Dus ik werd opzich opslag verliefd. En toen vertelde ik tegen hem, van jaa ik vind je leuk. en blablabla. Laatst vertelde ze, dat ze alles hadden verzonnen. En dat hun niet bestaan. Nouja ze bestaan wel. Maar ze wonen in Frankrijk. Die vriendinnen weten dus wat ik allemaal heb gezegd. -schaaamweekkkend-
    Maar, wat het ergste is. Ze hebben dus IEDEREEN voor de gek gehouden. En nou mag ik niet vertellen, dat het verzonnen was. Want dan zouden ze uitgemaakt worden voor leugenaars. Ja LOGISCH. En denk maar niet dat ik hetvoor me hou. Dit is gewoon zielig ><.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Omg. Oô
    Inderdaad zielig, triest gewoon. )':
    xoxo'


    ok

    Lieve schat, misschien had je net mijn topic gezien. Ik zit ook met een kind in de klas die haar vriendjes verzint. Maar dit vind ik erger want het zijn jou vriendinnen, en ze hebben jou echt goed voor gelogen!


    Tears are crashing out of my eyes

    Mensen die vriendjes gaan verzinnen moeten opgesloten worden xp ze zorgen alleeen maar voor haat --' gaan ze liegen van ' Ja, ik heb een vriendje, hij heet Thomas en woont in Heistopdenberg ! Hij is echt heel knap' Mensen lief seg.


    All was well.

    Er was er zelfs 1 die zei dat ze samen was met Bill Kaulits, maar dat ze het had uitgemaakt omdat ze hem niet vaak genoeg zag xp


    All was well.

    @CherryHead
    Omg, dat is pas zielig! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Mensen zijn egt raar man!

    Echt wel zielig. --'


    Listen to what we're not saying..

    that's very sad.


    i need you like a heart needs a beat.

    ja ik weet het.
    Ik noem geen namen, maar 't is raaaar.
    Kind, vanmiddag twillight! WOEEHOE.
    en,
    geloof me,
    we pakken ze terug! :]
    nja, 1 dan ;D.

    xloveyouuuuuuuuuuuuuuuABF,


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Mja , ik heb ook zo'n verhaal. Maar geloof me, dat was net iets erger. Maar toch vindk het echt wel kut voorje !
    x


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ze willen aandacht.
    Laf. n_n'

    een vriendin van mij heeft dat ook gedaan:
    egt zo sneu en aandachttrekkerig... egt de hele klas is nu het vertrouwen in haar kwijt.


    I am an idiot, I move.

    echt zo verschrikkelijk laf

    Sneu, maar zo schrikken ze wel mensen af. Ze hebben dan waarschijnlijk alleen elkaar nog, maar voor hoelang?

    Sneu.. ¬¬


    I know you're scared, when you can't breath.