• Heey,
    vanavond ga ik naar de bioscoop met een jongen. voor het eerst. ik ken hem al 3 jaar lang hij zit bij mij op school. we weten echt alles van elkaar maar nog nooit echt in het echt gesproken maar ik ben bang dat ik niks uit breng of ik geen onderwerp vind of ik stotter. :S of ik tegen val ofzo heeft iemand tips?
    xx

    Hmm, ik heb ook altijd héél veel stress. Maar weetje, als het goedzit, loopt het allemaal vanzelf. Merk je dat het echt heel stroef gaat en niet aangenaam is, dan is het gewoon niet goed. Het moet grotendeels vanzelf gaan hé :').
    Heel veel succes allesinds! <3


    Tanya is de beste.

    Ik heb geen tips, jongens zijn niet geintereseert in mij T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik heb geen tips, jongens zijn niet geintereseert in mij T_T


    ook niet in mij,
    en normaal zegt hij altijd af eigenlyk zo ik daarvoor naar ze huis gaan maar dat zei hij af omdat zijn kamer een bende is. Of ik het moet geloven, is het 2e maarja. ik vind hem al 3 jaar leuk

    Kijk gewoon hoe het gaat, alles moet vanzelf komen. Als dat niet zo is, is hij niet zo'n goede partij voor je. Het moet klikken, en als het klikt, zal het wel goed gaan. ^^

    Dat gaat vanzelf denk ik. Ging het wel bij mij & mijn vriendje.


    Mew <3

    als het écht goed zit, gaat alles vanzelf en hoef je niet eens te zóeken naar een onderwerp. ik heb dat ook altijd. van te voren ben méga zenuwachtig, niet normaal gewoon. en als ik bij diegene ben, is alles weer goed. dan zijn alle zenuwen gewoon weg. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben altijd nerveus ,
    T gaat wel vanzelf,
    En anders kijk je toch lekker die film ,
    Maar als je echt niks weet ga ef naar de wc en denk een heel gesprek uit ;] helpt bij mij altijd , dan bedenk ik me wat ik allemaal kan gaan zeggen , het meeste komt er niet in voor maar dan hebben we het altijd wel over iets anders

    xx.


    Because Nobody Love's

    probeer gewoon tegen hem te praten kan jou het schelen als het was mis gaat en denk mr zo die jongen is waarschijnlijk net zo nerveus als jij!


    love is dead and dead is love

    probeer gewoon tegen hem te praten kan jou het schelen als het was mis gaat en denk mr zo die jongen is waarschijnlijk net zo nerveus als jij!


    love is dead and dead is love

    oke, het veel reuze mee in de bios waren we een beetje stil. daarna hebben we anderhalf uur in de kou gezeten. ik heb met hem gezoend :|

    nou zo erg was het dus niet? :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Vanavond? Dan is het, like, al voorbij?
    Hoe ging het nou?? :O


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik heb geen tips, jongens zijn niet geintereseert in mij T_T


    Join the club..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Vanavond? Dan is het, like, al voorbij?
    Hoe ging het nou?? :O


    in de bios waren we een beetje aan het praten. ( hy had me kaartje al gekocht ) en daarna hebben we buiten gezeten in de kou. gewoon gepraat enso.. en daarna gesoend en heeft hij me naar het busstation gebracht !