• Hi dudes,,

    Vele onder jullie kennen de film 'Loft' niet. Alleen de Belgen waarschijnlijk. Mun broer van 13 heeft em al gezien en hij vertelt nooit echt veel, dus daar heb ik ook niet veel aan. De zus van de BF van mun broer is 12, zoals mij, ze heeft hem ookal gezien met vrienden, zij zegt dat hem goed is. Ik wil hem gaan kijken, mun moeder en mun vader. But,, mun moeder, daar een vriendin van zegt dat het niks voor 'kinderen' is en de zus van mun moeder zegt 'Ik zou Enya (Mun nicht, even oud als mij) toch niet naar die film meenemen'.

    Nu mijn vraag:
    Is die film dan zo eng, vies, sekserig x3,...??
    Ik wil het dus weten want ik weet het dus niet.

    Update:

    Ik heb hem gezien. M'n moeder vond het toen we in de cinema stonden niet meer erg dat ik die film ook zag en hij is echt geweldig



    Only losers can act the way you do

    Geen flauw idee. is hij te zien op youtube?


    BAM!

    Geen flauw idee. is hij te zien op youtube?
    Denk het niet -.-

    Update:
    Niet dus -.- Hier is de trailer http://www.youtube.com/watch?v=Xw6JKNrDeDQ


    Only losers can act the way you do

    www.google.nl
    en dan tik je in: loft recencie

    Hij's keileuk!!
    Ik heb 'm gezien in de bios.
    Pffft jaah, er komt af&toe een beetje seks en geweld in, en ook wel eens een bloederige scene, maar point is dat het een ongelofelijk ingewikkelde ontknoping is xd En dat is er nou zo leuk aan. Af en toe issie ook best spannend :P
    Dus, kzou je niet laten tegenhouden. Maarja, nog altijd op eigen risico he natuurlijk x)
    Je kunt ook nog altijd je ogen dicht doen als je iets niet wilt zien x)
    Maar ik vind hem zeker aan te raden.


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    met welke film zou je het vergelijken?


    BAM!

    Ik heb hem gezien en echt waar, het is de beste film die ik in jaren heb gezien .
    Ik vind hem gewoon briljant gevonden ='P


    /