• Ik had in maart GM gekregen voor mijn verjaardag (dus in feite de credits, want je kunt GM niet aan iemand doorsturen) en in mijn history staat nu wel dat ik een donatie van 250 credits heb gekregen, maar niet dat ik er vervolgens 150 credits vanaf heb gehaald om GM te kopen voor een jaar.

    Ik kijk niet om de dag in die history, maar het is toch handig als je wilt bijhouden waar je credits gebleven zijn en dat je niet per ongeluk iets gedoneerd hebt aan iemand of je je gewoon niet meer kunt herinneren waarom je opeens nog maar zoveel credits hebt. Het is dan alleen niet handig als je GM aanschaf er niet tussen staat. Zeker als je hem maar voor een maand gekocht hebt of zo.
    Het is ook een actie die je met je credits doet, dus ik vind dat dat naast het kopen, doneren en spotlighten er ook bij moet staan. Lijkt me toch wel zo logisch :W

    Ik hoop dat dat erin kan komen te staan (in het vervolg, want ik snap wel dat die actie in het verleden nu misschien niet meer terug te halen is).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Staat dat er niet bij dan? Ik heb nog nooit GM gekocht, maar het lijkt me inderdaad wel zo logisch dat dit ook gewoon op de lijst met acties komt te staan, net als bijvoorbeeld spotlights inderdaad. Voor dus, want ik denk niet dat er hier argumenten tegen te verzinnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Staat dat er niet bij dan? Ik heb nog nooit GM gekocht, maar het lijkt me inderdaad wel zo logisch dat dit ook gewoon op de lijst met acties komt te staan, net als bijvoorbeeld spotlights inderdaad. Voor dus, want ik denk niet dat er hier argumenten tegen te verzinnen zijn.


    Bij degene die het gekocht hebben staat een datum waarop je GM afloopt, dus dat valt nog wel te onthouden/terug te halen. Maar voor de rest vind ik het wel handig.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Bij degene die het gekocht hebben staat een datum waarop je GM afloopt, dus dat valt nog wel te onthouden/terug te halen. Maar voor de rest vind ik het wel handig.


    Ja, dat weet ik. ^^ Maar dat is iets wat je alleen ziet tot je GM is afgelopen, toch? Daarna kun je het niet meer op die manier achterhalen. Sowieso lijkt het me wel zo logisch dat álle uitgaven en aankopen van credits in je geschiedenis staan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. ^^ Maar dat is iets wat je alleen ziet tot je GM is afgelopen, toch? Daarna kun je het niet meer op die manier achterhalen. Sowieso lijkt het me wel zo logisch dat álle uitgaven en aankopen van credits in je geschiedenis staan.


    Dat is ook eigenlijk een beetje mijn punt. Het is neit dat ik er extreem veel last van heb, maar ik vind het wel behoorlijk onlogisch.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik had hier ook al eens iets van gezegd, maar toen werd er niks mee gedaan.
    In ieder geval, ik ben voor.


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Voor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat lijkt me wel het meest logische. Voor!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nog nooit een GM gehad en ga die waarschijnlijk ook nooit nemen, maar ik ben wel degelijk voor het voorstel voor de GM'ers.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voor natuurlijk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor. *O*


    -

    Pulsar schreef:
    Voor!


    26 - 02 - '16

    Ellery schreef:
    Voor. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is waarschijnlijk beter dat de lijn in je history komt wanneer je het kocht en niet wanneer het afliep. Ik ben wel voor.

    Maar het is sowieso jammer dat de history pas later is gekomen dan de credits zelf en niet samen. Want de mijne klopt van langs geen kanten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury