• zijn er nog zo van die midgets hier op Q ?

    wantja, al die reuzen van tegenwoordig <<.

    de kleintjes heersen toch (':


    I see sunset in your eyes

    @Juul
    krimpen jij
    je mag niet groter sijn dn mij

    Ja echt wel =.=''
    Ik ben echt 1 van de kleinsten, mijn BF is groter, mijn vriendin is even groot,mijn andere ook, en maar 1 vriendin is iets kleiner o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben zeventien jaar, en maar 1,68 lang. Maar, ik ben nog altijd vijf centimer groter als mijn zus van 23 jaar.

    *heeft een lachje zoals cartman ;D*
    k ben ook klein, maar ben ni TE klein.

    Ik ben 14 jaar en 1.63 n___n Ach, ik word niet voor niets dwerg genoemd.

    Ik ben...
    MINI XD

    13, bijna 14 en 1m48 ><

    petite!


    I’m not acceptin another apology

    joehoe kleintjes ruleren over de wereld met kleinheid! :Y)
    ik ben ook een mini! ik ben 15 en 1.57. yeah, ik blijf mn hele leven zo. volgens de schoolarts ben ik uitgegroeid. dat wordt dan altijd hulp vragen bij de supermarkt als ik ergens niet bij kan. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat is midget?

    Ik ben klein ^^
    Mijn naam is dan ook niets voor niets 'Mini Karen' ^^ Ik ben 16 en 1m 55 --' Gelukkig ben ik in een paar maanden al 1 cm gegroeit.. Nu afwachten en hopen dat ik nóg groei... Ik wil niet eeuwig zo'n kleintje blijven.. Soms plagen ze me er mee en dat wordt ik nu toch wel heel erg beu! --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    15 × 1.69


    ~

    joehoe kleintjes ruleren over de wereld met kleinheid! :Y)
    ik ben ook een mini! ik ben 15 en 1.57. yeah, ik blijf mn hele leven zo. volgens de schoolarts ben ik uitgegroeid. dat wordt dan altijd hulp vragen bij de supermarkt als ik ergens niet bij kan. :Y)

    Kind! Ik ben ook klein. :Y) 1.58 ofzo voor 16 jaar. Like? KLEIN! XD Ik groei misschien nog een beetje. Erg! Maar tsja, zo is het ook wel goed. ^^

    hahaha,, enjoy the midgetclub


    I see sunset in your eyes

    ik ben 13 en 1.68. [:

    ik ben 13 en 1.68. [:

    *jaloers*


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben normaal voor mon leeftijd^^
    Ik ben 170 en ik ben 13 x'D

    Julia.
    Dat is groot, hoor.
    Ik ben 1.65 en word 1.70...
    En ik ben ook 13...


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Kind! Ik ben ook klein. :Y) 1.58 ofzo voor 16 jaar. Like? KLEIN! XD Ik groei misschien nog een beetje. Erg! Maar tsja, zo is het ook wel goed. ^^


    yeaah Isaaa! wij zijn samen twee kleine idiootjes. :Y) als we dan elkaar opstapelen kunnen we waarschijnlijk wel bij iets dat op het bovenste schap staat in de supermarkt. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.