• Ongeveer een half uur geleden released. Het is de aftitelingsong voor de nieuwe Disney animatiefilm Frozen. Ik vind het zelf echt awesome, net als Heart by heart die ze had ingezongen voor City of Bones. Ze had ook al Gift of a friend voor een Tinkerbellanimatie van Disney ingezongen, maar dat was toen ze nog speelde in Sonny with a chance, bezig was met Camp Rock 2 en actief was bij Disney Channel. Het valt me wel weer op dat ze voor Disney werkt, maar dat kan kloppen, want Hollywood Records is in handen van Disney, dus ze heeft nog steeds banden met Disney. Wat vinden jullie? :3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 23:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het lied niet zo heel leuk, maar haar stem vind ik dan weer wel goed. :')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 23:50 ]


    Take me to wonderland

    Mijn topics. Ik luister morgen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het nogal een cliché liedje, meer van hetzelfde. Ik vind Demi haar liedjes allemaal op elkaar lijken. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze een mooie stem heeft. (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind hem heel leuk :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Demi on the Soundtrack, Idina en Jonathan casted... I can't wait for this movie :3
    En het liedje vind ik echt zo moooooi :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haar stem is zo prachtig.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Prachtig, maar goed, dat kan je natuurlijk verwachten van Demi (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mooi !
    Ik vind Demi's muziek normaal echt heel erg deprimerend, maar dit vind ik wel leuk !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa