• als je tijdens de pauze niet naar de wc moet, en dan 2 lesuren het zelfde vak hebt en je moet plassen, maar niet naar de wc mag gaan?? En ophouden lukt bij mij niet, want ik werd helemaal rood, en kreeg buikpijn alsof er iets in mijn appendix steekt! xD
    Wat doen jullie?? x)


    You'll never dream alone. <3

    Gewoon opstaan zeggen, 'sorry maar ik kan het niet meer ophouden!', en de klas uitgaan ^-^


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Gewoon opstaan zeggen, 'sorry maar ik kan het niet meer ophouden!', en de klas uitgaan ^-^


    uhu


    I see sunset in your eyes

    Worden die leerkrachten dan niet kwaad?? En ik durf da dus niet x) Ik ben daar te verlegen voor :O


    You'll never dream alone. <3

    Gewoon opstaan zeggen, 'sorry maar ik kan het niet meer ophouden!', en de klas uitgaan ^-^

    Dát


    i need you like a heart needs a beat.

    'Of we mogen gratis zwemmen of u laat me naar de WC gaan' zeggen =3. [/VerzinDitOokTerPlekke]


    I live for the applause, you will die for it.

    Gewoon opstaan zeggen, 'sorry maar ik kan het niet meer ophouden!', en de klas uitgaan ^-^

    like, eerder rennen.. x']


    Dunno ><

    wij hoeve niet meer te vragen of we naar de wc moge.. dus we moge gwn lopen xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Gewoon een beetje aanstellen en dan laten ze je echt wel gaan ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bij ons mag je gaan wanneer je wil 8D


    -

    Mijn school is daar veel te streng voor!! :O
    [/KiKa_neemt_haar_agenda_en_schrijft_over]
    Tijdens de pauze word er tijd genomen om naar de wc te gaan. Tijdens de lessen is het niet toegelaten om het lokaal te verlaten! Zelf niet voor een plaspauze te houden!


    You'll never dream alone. <3

    ik mag altijd naar de plee, maar dat komt waarschijnlijk omdat de leraren nooit last van mij hebben, want dat mag niet iedereen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn school is daar veel te streng voor!! :O
    [/KiKa_neemt_haar_agenda_en_schrijft_over]
    Tijdens de pauze word er tijd genomen om naar de wc te gaan. Tijdens de lessen is het niet toegelaten om het lokaal te verlaten! Zelf niet voor een plaspauze te houden!


    Dude, wat als je nou een blaasontsteking hebt!? ;S


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Dude, wat als je nou een blaasontsteking hebt!? ;S

    Euh.. Ik heb dat vaak, en dan word ik daar helemaal rood in de klas, en mijn appendix zeer.. Ik denk toch dat dat mijnj appendix is! :O


    You'll never dream alone. <3

    Bij ons mag je ook niet naar de wc gaan. Zelfs als je erge buikpijn ofzo hebt, dan mag je niet eens naar het secretariaat ofzo --" Alleen in de pauze.


    Listen to what we're not saying..

    bij mij ghaat het zo.

    : meneer/mevrouw mag ik naar wc? docent: moet je zo erg dan. ik: jaaa. -trekt vaag gezicht, - docent: ga maar. :'D dan ga ik kletsen op de gang ofzo n_n en dna naar de plee
    haha :'D


    I can't see the future with tears in my eyes