• Hooi! (:


    Ik zag dat er nog geen topic over was, dus besloot ik om de eerste te zijn! ^^

    Natuurlijk heeft iedereen wel door gehad dat het gisteren 1april was, nietwaar?
    Dus nu vroeg ik me af hoe jullie 1april was. Hebben jullie veel grappen uitgehaald met anderen of ben je juist zelf heel veel in de maling genomen? Plaats al je verhalen over die bijzondere dag dat het gisteren was hier! (:

    Mijn 1april was niet heel erg bijzonder. Er werd niet aan gedaan. Maar toch heb ik me kostelijk vermaakt door mee te doen met de 1april grap van Nikki hier op Quizlet! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gisteren theorie examen gedaan, gezakt met twee fouten te veel, ik kwam heel kalm naar buiten en mijn ouders dachten dat ik aan het fucken was met ze. Maar nee ik heb ze echt 10 keer moeten uitleggen dat het geen grap was.

    Een leraar van ons had een mailtje ontvangen van onze SLB'er zei die, dat al onze mondeling examens overnieuw moesten. Best wel mensen flipten daarom :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Cwtch schreef:
    Hooi! (:


    Ik zag dat er nog geen topic over was, dus besloot ik om de eerste te zijn! ^^

    Natuurlijk heeft iedereen wel door gehad dat het gisteren 1april was, nietwaar?
    Dus nu vroeg ik me af hoe jullie 1april was. Hebben jullie veel grappen uitgehaald met anderen of ben je juist zelf heel veel in de maling genomen? Plaats al je verhalen over die bijzondere dag dat het gisteren was hier! (:

    Mijn 1april was niet heel erg bijzonder. Er werd niet aan gedaan. Maar toch heb ik me kostelijk vermaakt door mee te doen met de 1april grap van Nikki hier op Quizlet! c:


    Daardoor ben ik flink in de maling genomen. (ik dacht echt dat ze weg ging!)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik was er niet bij het feest op school en verder allene online dingen meegekregen, gelukkig maar.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik was gister jarig en vierde mijn verjaardag met een paar vrienden. (: voor de rest was ik heel toevallig vrij, dus verder heb ik geen grappen meegemaakt. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn grap was ronduit een succes. Er zat geen enkele kant aan. Eh, geen enkele kant die ik niet leuk vond. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn grap was ronduit een succes. Er zat geen enkele kant aan. Eh, geen enkele kant die ik niet leuk vond. (krul)


    Ghehehe. Je bent geweldig! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Mijn grap was ronduit een succes. Er zat geen enkele kant aan. Eh, geen enkele kant die ik niet leuk vond. (krul)


    Wat voor grap? (je maakt me nieuwschierig!:$


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik doe niet aan 1 april. :)

    Square schreef:
    Mijn grap was ronduit een succes. Er zat geen enkele kant aan. Eh, geen enkele kant die ik niet leuk vond. (krul)


    [Ha-ha :'D Geen kant aan omdat het een cirkel is. Flauw, Inge. :'D

    Mijn 1 april was nais. Met die Nikki grap. :') Verder heb ik mijn ouders ook nog in de maling genomen. :'D/i]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    bij mij was 1 April niks bijzonders, alleen was ik inplaats van Lisa, een Zweedse cyborg, geen idee waarom en hoe de jongens uit mijn klas daarop kwamen. En 1 April was de dag dat ik eindelijk uit de buurt van het irritante geval van mijn klas mocht zitten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb 's ochtends meteen iedereen gefeliciteerd met Fred en George en 's middags had ik een tentamen van 3 uur. 's Avonds zag ik pas alle fuzz op Quizlet en begreep eerlijk gezegd niet helemaal wat nou precies de grap was :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik heb 's ochtends meteen iedereen gefeliciteerd met Fred en George en 's middags had ik een tentamen van 3 uur. 's Avonds zag ik pas alle fuzz op Quizlet en begreep eerlijk gezegd niet helemaal wat nou precies de grap was :')


    - De mods hadden de grap dat het kijkje achter de schermen nep was.
    - Nikki had de grap dat ze weg ging van Quizlet, en naarmate er meer mensen van die grap afwisten deden er meer mensen daar aan mee (waaronder ik)
    - Inge had de grap dat ze een cirkel geworden was en dat ze Square officieel achter zich gelaten had.

    :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn 1-april was net zo dood als Michael Jackson. x'D


    wat was dit ookalweer

    HUNGERFOX schreef:
    (...)

    Wat voor grap? (je maakt me nieuwschierig!:$


    Zie dit topic. Normaal gesproken is mijn profielfoto altijd een geel vierkant. ^^

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 15:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan