• Ik ben booooooooos ;x
    yeaaay :] Oké, niet grappig. Maar ik ben dus echt boos. Wéken geleden, vertelde een 2 vriendinnen. Dat ze een vriendje hadden. En ik krijg zo die msn's. En toen zeiden ze dat ze in Assen woonde. En ze heette; Nick en Fabian. Ze zeiden dat ik ze moest toevoegen op hyves. Dus ik zou dat gaan doen. Blijkt het dat ze emo's zijn. Dus ik werd opzich opslag verliefd. En toen vertelde ik tegen hem, van jaa ik vind je leuk. en blablabla. Laatst vertelde ze, dat ze alles hadden verzonnen. En dat hun niet bestaan. Nouja ze bestaan wel. Maar ze wonen in Frankrijk. Die vriendinnen weten dus wat ik allemaal heb gezegd. -schaaamweekkkend-
    Maar, wat het ergste is. Ze hebben dus IEDEREEN voor de gek gehouden. En nou mag ik niet vertellen, dat het verzonnen was. Want dan zouden ze uitgemaakt worden voor leugenaars. Ja LOGISCH. En denk maar niet dat ik hetvoor me hou. Dit is gewoon zielig ><.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Owh, wat zijn dat zieligaards --'
    Jha, je moet het niet voor jezelf houwde, zouw ik ook niet doen XD


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Is idd heel zielig en laag van hun eigenlijk.
    Zoiets doen en dan nog verbieden dat jij iets gaat doorzeggen, ok al hebben zij wel dingen doorgezegd?
    Laf.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MALOU.
    IK DACHT OOK DAT DIE GASTEN ECHT WAREN.
    WAT EEN VIEZE LuLLEN.
    IK ZAT EERST OP DIE HYVES.
    en even bythe way
    ik dacht amber en sandra die in eht echt hadden ontmoet en dat amber ofzo met die gast had gezoend ofweetikful!
    dus ze liegt ook al tegen mij n_n?
    ofwát!

    jesus.

    lovejoebf.

    ELLENxOMG


    I can't see the future with tears in my eyes

    Hmm. Liegen en dan voor leugenaar uitgemaakt worden. Enig verband? Neeh, totaal niet verdiend ofzo!
    Man, idioot :s
    Rare kinders dat er toch bestaan.
    En das wel heel erg grof tegenover jou!
    Zielige mensen zeg...
    Jij; sterkte met zulke vriendinnen! xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Omg. En telkens denk ik weer, hoe laag kan je vallen? Blijkbaar héél laag.


    Tanya is de beste.