• Hier kun je al je nieuwjaar bloopers kwijt:Y)
    Vorig jaar misschien? Of het jaar daar voor ; )
    Vorig jaar was het hier nogal mistig en ik liet dus een pot omvallen O.o hele buurt was gaan schuilen achter de auto's xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hier kun je al je nieuwjaar bloopers kwijt:Y)
    Vorig jaar misschien? Of het jaar daar voor ; )
    Vorig jaar was het hier nogal mistig en ik liet dus een pot omvallen O.o hele buurt was gaan schuilen achter de auto's xD


    whaha... maar ik heb niet echt een nieuw jaar blooper..xD^^

    (...)

    whaha... maar ik heb niet echt een nieuw jaar blooper..xD^^


    Hahha ik heb elk jaar wel wat O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Bij nieuwjaar steken we altijd kaarsen aan en er stonden 4 kaarsen héél dicht bij de tv. Ik en mijn broertje waren toen nog klein dus deden we voor het snelste de kaarsen uitblazen en toen we bij die 4 kaarsjes aankwamen hadden we zo hard geblazen dat bijna alle gaatje van de tv waar het geluid uit komt vol zat met kaarsvet & mijn broertje zijn bril ook x)


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    (...)

    Hahha ik heb elk jaar wel wat O.o


    hahahxD

    Bij nieuwjaar steken we altijd kaarsen aan en er stonden 4 kaarsen héél dicht bij de tv. Ik en mijn broertje waren toen nog klein dus deden we voor het snelste de kaarsen uitblazen en toen we bij die 4 kaarsjes aankwamen hadden we zo hard geblazen dat bijna alle gaatje van de tv waar het geluid uit komt vol zat met kaarsvet & mijn broertje zijn bril ook x)


    hahahaxD

    vorig jaar was de fles met vuurpijl omgevallen, dat ding suisde de hele straat door. recht op de buren af... dat was best eng:|


    I am an idiot, I move.

    Ik liet een vuurpijl bij de buren naar binnen vliegen, perongeluk 8D Nouja, niet bij onze buren bij buren van vrienden van ons :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hmm, Ik heb niet egt wat.
    Vorig jaar, gingen me rotjes in olimal steken,, en die ontploftje, e toen zat ik onder >< en toen ging mijn buurjongen mij uitlagen :[


    Dunno ><

    Gisteren gooide mijn broer nog een patroon tegen de schutting O.o nou is daar zo'n zwarte vlek >.<


    Pictures fade away, but memories are forever