• Ja, dat word het voor mij. Denk ik.

    Laat maar :]
    Het moraal is dat ik tótaal geen zin in vanavond heb vanwege problems ><


    -

    bij mij ook, er komt bijna niemand en we hebben amper vuurwerk.
    ik gaat 2008 missen(huil)


    I am an idiot, I move.

    bij mij wordt t ook vreselijk.. :[
    gezellige boel hier. :3

    Laten wij dan met zn allen ergens afspreken en er samen wél een leuke jaarwisseling van maken ofso 8D
    Ik hoop dat 2009 een superjaar word, zonet ik de jaarwisseling kan vergeten ofso ><


    -

    Volgensmij wordt het dit jaar een van mn leukste. Met mn familie vieren vind ik altijd zo gemaakt gezellig, teminste, ze doen alsof het gezellig is, maar er is geen hol aan, Vorig jaar ben ik om kwart voor 12 gaan slapen. :'D


    blame the bully.

    Okee elk jaar wisseling is bij mij leuk , want mijn opa is jarig enzo Het is altijd gezellig met familie:Y) maar ehm jij veel succes alvast O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Als je niet veel zin hebt, dan vier je toch gewoon niet zo hard? Of ben i kgewoon verkeerd, zie het dan als ene normale dag ofzo x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je niet veel zin hebt, dan vier je toch gewoon niet zo hard? Of ben i kgewoon verkeerd, zie het dan als ene normale dag ofzo x'D


    Ik ga het ook niet hard vieren ofso :Y) Maar ik ga uit, en als je dan in een hoekje gaat zitten mokken lijkt me ook niet echt bepaald gezellig :']


    -

    (...)

    Ik ga het ook niet hard vieren ofso :Y) Maar ik ga uit, en als je dan in een hoekje gaat zitten mokken lijkt me ook niet echt bepaald gezellig :']

    Daar heb je gelijk in x'D
    Nja doe gewoon alsof het een standaard dag en er dus eigenlijk niet echt veel speciaals is.
    Alhoewel om twaalf uurzal dat misschien nogal nja...
    Amuseer je gewoon^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Daar heb je gelijk in x'D
    Nja doe gewoon alsof het een standaard dag en er dus eigenlijk niet echt veel speciaals is.
    Alhoewel om twaalf uurzal dat misschien nogal nja...
    Amuseer je gewoon^^


    Het voelt nu ook niet speciaal ofso :Y)
    Ik zal me ook wel amuseren, desnoods drink ik me dronken en dan maak ik vast wel lol x'd


    -

    (...)

    Het voelt nu ook niet speciaal ofso :Y)
    Ik zal me ook wel amuseren, desnoods drink ik me dronken en dan maak ik vast wel lol x'd

    Lol, dat kan je ook doen natuurlijk :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nou. de jaarwisseling is voorbij :Y) en het verliep precies zoals ik het niet wou >< kut dus.


    -