• Hey y'all!

    Ik ga jullie helaas verlaten als mod :/ Met pijn in mijn hart is mijn tijd toch eerder gekomen dan verwacht, maar ik denk dat het wel het juiste moment is. Ik ga jullie wel belachelijk veel missen, want ondanks dat ik niet zo heel actief was de laatste paar maanden ben ik wel heel erg gehecht aan jullie allemaal. Alle dramaqueens, knuffelberen, topicspammers, fangirls en big mama's hebben mijn thuis gevormd voor een hele lange tijd en ik was een jaar geleden zo blij dat ik eindelijk iets terug kon doen. En ik heb er zo veel van geleerd hahaha. Ik zou willen dat ik meer als Frey was, maar helaas ben ik niet altijd zo spontaan en ever-happy en vooral heel onzeker. Man, onzekerheid heb ik wel moeten overwinnen met deze hobby. Mede dankzij jullie ben ik zo veel sterker en enthousiaster over het leven geworden, zonder deze site had ik nooit mijn opleiding als journalist kunnen starten c:
    Dat brengt mij op een van de punten waarom ik afscheid ga nemen. Ik ben namelijk eindelijk een opleiding gestart (yay!) en daardoor heel erg druk met beginnend journalistje spelen. Dan gaat het je tegenstaan om je iedere avond weer opnieuw achter de laptop te slepen om lange berichten voor Quizlet te schrijven, aangezien dat nu ook van je verwacht word in de les. Daarnaast heb ik afgelopen juni helaas te horen gekregen dat mijn vader ernstig ziek is, dus daarom moet ik regelmatig heen-en-weer racen tussen school, het ziekenhuis en mijn bed. Tijdsgebrek, moeheid, bla bla bla. Ik zie het daarom niet meer zo zitten om dit geweldige Q-team te ondersteunen.

    Natuurlijk blijf ik heel graag hangen als gewone user, maar omdat ik de tijd die ik wel op Q zat volledig besteedde aan mod-taken zijn er nog maar zo weinig mensen over die ik ken. Dus mocht je je eens vervelen op zo'n grijze zondag als deze of toevallig les/huiswerkontwijkend gedrag vertonen, come and meet me in my gb (wbw)

    Goodbye. c;

    [ bericht aangepast op 1 okt 2017 - 16:09 ]

    Het blijft jammer, maar natuurlijk heel begrijpelijk. :c Bedankt voor je tijd als mod! Je was een fijne collega. Nogmaals veel succes met je opleiding, Lieke! (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is begrijpelijk en tegelijkertijd jammer dat je stopt met je moderatorschap. Veel geluk verder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Begrijpelijk, maar wel heel jammer. Succes met je opleiding en veel geluk toegewenst met alles wat je wilt en gaat ondernemen (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind het heel jammer, maar het is begrijpelijk. Heel erg bedankt voor je werk als mod, want het was geweldig om met je samen te werken. Veel succes met je opleiding en nog enorm veel geluk verder. ^^


    Take me to wonderland

    Nee, Liekje. :<
    Je bent één van de weinigen waar ik vertrouwen in heb, zo jammer dat je gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je was een geweldige mod Lieke, ik ga je echt missen! Heel veel succes met je opleiding dit jaar (en die erna) en sterkte! Het was super om met je samen te mogen werken! (flower)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heel veel succes! En bedankt voor je inzet op Q. ^^

    Ik vind het ook echt heel spijtig.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Veel succes met alles, Lieke! Het was een eer je in het team te hebben. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bedankt voor je inzet! En heel veel plezier met je opleiding, klinkt heel tof! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel erg bedankt voor alles, Lieke! ^^
    Het ga je goed met je opleiding! Ik hoop ook voor je dat je vader je diploma-uitreiking gaat meemaken over een aantal jaar. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."