• Nja de titel zegt het=]


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    (...)


    Oh ja ik ga kijken =]


    Nee er leven geen vissen in mijn wc pot maar elfjes =D


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Firework sucks dicks.


    WANNA FUCK?!

    Ik vind het mooi om te zien maar het maakt wel veel lawaai.


    Crocky : )

    Ik vind dat sier echt mooi=]


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    (...)

    Nee er leven geen vissen in mijn wc pot maar elfjes =D

    woooow! Ö Je kat mag de elfjes wel nie pakken hoowr! >< Wel zielig voor je katje, dat ze achter die stinkende wcpot moest kruipen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    woooow! Ö Je kat mag de elfjes wel nie pakken hoowr! >< Wel zielig voor je katje, dat ze achter die stinkende wcpot moest kruipen.



    volgensmij he

    Zijn de elfjes oscar's(Mn kat) vriendjes=D
    oeh en als ze gaan trouwen ben ik famillie van elfjes =D

    en jullie lekker niet wees jaloers=D


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Heel eng. :'D


    99% eens.
    Sterretjes durf ik wel (A)
    xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Verschrikkelijk vind ik vuurwerk xD

    ik vind het overdag niet veel aan, maar 's avonds geweldig. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heel cool.<3


    Love is in the air'<3

    Ik vind het mooi, maar vind het zielig voor de beestjes. Oké, het klinkt nu mss wel dom, maar mijn hondjes zijn echt superbang dan en komen alletwee in mu armen liggen met hun kop onder mu trui. En er gebeuren wel veel ongelukken met dieren tijdens het vuurwerk. Vb: een paar die over het hek springt omdatie bang is en in een auto terecht komt. Vind ik echt erg..

    Toen mijn katten nog leefden, gingen ze juist voor het raam zitten en naar het vuurwerk kijken :'D. Maar ik vind vuurwerk wel cool. Soms zijn de knallen iets te hard, en sommig vuurwerk vind ik ook wel eng Oo, alleen voor de rest ben ik helemaal niet bang ofzo. Steek gewoon alles aan wat er is zo ongeveer x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.