• Een tijd geleden las ik dat John Flanagan (de schrijver van de Grijze Jager boeken en broederband) speciaal voor de Nederlandse en Belgische fans van de Grijze Jager boeken, een boek(je) zou uitbrengen. Nu blijkt dat het boek dus aan het begin van deze maand al is uit gekomen. Dus ik ben heel blij en moet nu alleen nog even kijken waar ik het precies kan kopen. Want na het twaalfde boek vond ik het echt jammer dat de serie klaar was. Nu zijn er wel de vroegere jaren, maar toch.

    De Grijze Jager - De jacht op het schaduwdier

    Maddie is bijna twee jaar in de leer bij Will en hard op weg een behendige Grijze Jager te worden. Als Will een paar weken van huis moet, laat hij Maddie achter om een oogje in het zeil te houden.

    Dan klopt een boerenechtpaar aan voor hulp. De boer en boerin klagen over een mysterieus beest dat ’s nachts op hun erf rondzwerft. Maddie is dan misschien nog geen Grijze Jager, ze wil wel graag helpen. Hoewel het stel geen enkel vertrouwen heeft in Maddie, gaat ze op onderzoek uit en bedenkt ze een plan. Dat plan is alleen niet bepaald ongevaarlijk...


    Dus nog meer Grijze Jager fans die het boek eventueel wel zouden willen hebben?


    Physics is awesome

    In België kan je het in de Standaard vinden (: Ik heb de serie tot het tiende boek gelezen, maar toen dat uitkwam, was ik wat uit het genre gegroeid.


    Mhm?

    Bedankt voor de tip! Helaas ga ik niet binnenkort naar België dus ik ga een winkel moeten vinden in Nederland.


    Physics is awesome

    Een vriendin van mij heeft m gekocht! En ik heb m al van haar geleend en gelezen, hehe. Maar ik kan haar vragen waar ze m vandaan heeft :')

    Edit: zij heeft m bij de ako op utrecht centraal gekocht! Maar andere boekenwinkels en bol.com zullen m vast ook wel hebben.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 11:40 ]


    Stenenlikker

    Wat leuk dat jij en je vriendin hem al hebben gelezen. Wat vond je ervan? Als je dat zou willen doen, graag.


    Physics is awesome

    Ik had m binnen het uur al uit, maar was erg vermakelijk ^^ Maddie heeft zich goed ontwikkelt als karakter.

    En zie de edit in mijn vorige post voor waar je m kan kopen ;')


    Stenenlikker

    Ik vond hoe langer de serie werd, hoe jammerder de boeken.
    De eerste boeken waren sterk, maar het werd steeds minder...
    Dus ik denk niet dat ik snel nog het nieuwe deel zou kopen :o

    Maar ik hoop dat jij hem leuk vindt ^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 12:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik moet dat boek sowieso hebben.
    Ik heb die reeks echt verslonden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @Hephaistion

    Goed om te horen.

    Dan ga ik even kijken bij mij op station of ze hem daar hebben en anders kijk ik wel op Centraal station bij mij in de buurt.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 15:50 ]


    Physics is awesome

    @Slughorn

    Dat is jammer. Ik denk dat ik hem wel leuk ga vinden.

    @Mokum

    Ik heb toen de hele serie (in de vakantie) binnen een week uitgelezen. Daarna was ik teleurgesteld dat er geen nieuwe boeken meer kwamen. En ik vind het gaaf dat dit boek echt voor de Nederlandse en Belgische fans is.


    Physics is awesome

    Is Will al volwassen? *snik
    Ik ben gestopt bij boek 7


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Is Will al volwassen? *snik
    Ik ben gestopt bij boek 7


    Ja, allang, ben ik bang. Maar dat had je ook op kunnen zoeken.


    Physics is awesome

    Ik heb hem gevonden en gekocht bij de Bruna.


    Physics is awesome

    Veel leesplezier! Ik ben halverwege boek 7 afgehaakt volgens mij. Niet dat ik het slecht vond ofzo, maar het boeide me niet echt meer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjewel! Heb het boek net gelezen. Kort maar krachtig.


    Physics is awesome

    Ik had het gezien ja! Heb het uiteindelijk niet gekocht, voornamelijk omdat het zo dun was :'D Is het wat?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.