• Ja, de topic titel zegt het al. Die van mij was eerst like saai. We zouden het thuis vieren en achteraf gingen w naar de buren. --' Natuurlijk is er veel vuurwerk afgestoken en was het uitzicht dan ook prachtig! Bij ons was er geen mist je werd alleen nogal verblindt door de rook die er was. Maar voor de rest was het prachitg.

    Jullie?

    loves, Renée.

    Hierbij ook nog een happy new year !


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    egt fcking saai
    iedereen was like ist zover ?
    jah jha?

    en dan AAAH gelukkig nieuwjaar
    en dan stilte...

    niks aan dus xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Van mij was het eigenlijk helemaal hetzelfde. En nu zit ik eigenlijk nog bij de buren en zitten hier al van die kleine kindjes naar mu scherm te gapen --" En springen al mijn buren (mannen dan) met hun zatte botten het zwembad in >< echt grappig om te zien ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij gingen voor de TV naar Queen [/top 2000] kijken en toen zegmaar aftellen. Daarna met zijn allen [/familie] proosten en spul :'D. En toen vuurwerk afsteken en nu zitten er 2 buren van mijn tante en oom hier :'D
    En jij ook een Happy New Year^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    egt fcking saai
    iedereen was like ist zover ?
    jah jha?

    en dan AAAH gelukkig nieuwjaar
    en dan stilte...

    niks aan dus xD
    Dat is echt kut!
    Dat was bij ons eerst ook dan trekt iedereen zijn/haar jas aan en gata naar buiten bijna de halve straat dood --' toen na 15 minuten werd het drukker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    very kut :(


    I see sunset in your eyes

    Wij gingen voor de TV naar Queen [/top 2000] kijken en toen zegmaar aftellen. Daarna met zijn allen [/familie] proosten en spul :'D. En toen vuurwerk afsteken en nu zitten er 2 buren van mijn tante en oom hier :'D
    En jij ook een Happy New Year^^
    Klinkt gezellig.

    Thanks!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wij(Ik en me moeder) gingen lekker in mij kamer naar vuurwerk kijken en naar de buren zwaaien en gelukkig nieuwjaar wensen en smsjes sturen, Klinkt echt zo kinderachtigxD
    maar mijne was normaal zoals vorig jaar
    Ooh ja we gingen ook de verjaardag van me vader vieren want die is vandaag(1 januari) jarigxD
    Maar volgend jaar wordt gewelldiigxD

    Van mij was het eigenlijk helemaal hetzelfde. En nu zit ik eigenlijk nog bij de buren en zitten hier al van die kleine kindjes naar mu scherm te gapen --" En springen al mijn buren (mannen dan) met hun zatte botten het zwembad in >< echt grappig om te zien ^^
    Ja echt ik zo slap liggen daar :'d


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Saai naar oude muziek luisteren

    En dan is het 12 uur zegt mn ma heel droog gellukig nieuwjaar en mn pa lag teslapen en mn broertje op de pc dus saaaaaaai


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    wij(Ik en me moeder) gingen lekker in mij kamer naar vuurwerk kijken en naar de buren zwaaien en gelukkig nieuwjaar wensen en smsjes sturen, Klinkt echt zo kinderachtigxD
    maar mijne was normaal zoals vorig jaar
    Maar volgend jaar wordt gewelldiigxD

    Bij ons word volgend jaar ook beter. Maar wel gezellig met je moeder!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @rebelyell

    why?

    @ArianneEvans

    Lekker dan --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Klinkt gezellig.

    Thanks!

    Ja, is het ook wel :'D
    En YW (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Dat is echt kut!
    Dat was bij ons eerst ook dan trekt iedereen zijn/haar jas aan en gata naar buiten bijna de halve straat dood --' toen na 15 minuten werd het drukker!

    heb jij nog geluk ier beginnen de mensen nu weg te gaan xD
    tis nog steeds saai xD
    ik zat ook gwn in pyamma xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    vuurwerk kijken


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    heb jij nog geluk ier beginnen de mensen nu weg te gaan xD
    tis nog steeds saai xD
    ik zat ook gwn in pyamma xD

    Dat is saai o_o
    Ik dacht ook nog in me pyama te gaan maar toen we naar de buren gingen dacht ik eeuh laat maar :'D Naja mijn ouders gaan morgen 7 uur op dus gaan we nu verplicht slpen terwijl ik niet moe ben en er 8 uur uitmoet omdat hun dan weggaan --' en dan kan ik weer verder slapen maar ik moet verplicht nu ook naar bed >,<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.