• Ja, de topic titel zegt het al. Die van mij was eerst like saai. We zouden het thuis vieren en achteraf gingen w naar de buren. --' Natuurlijk is er veel vuurwerk afgestoken en was het uitzicht dan ook prachtig! Bij ons was er geen mist je werd alleen nogal verblindt door de rook die er was. Maar voor de rest was het prachitg.

    Jullie?

    loves, Renée.

    Hierbij ook nog een happy new year !


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gaat wel.
    Eerst surprise gedaan. (werd steeds uitgesteld :P:$xD)
    En daarna tv gekeken met me familie.
    Ja hoor denk ik: 'NAAR BED. En morgen vroeg opstaan voor de nieuwjaars duik.'
    Komen er om 1 nog een hele bende visite :O >,<
    Ben nu dus aan het w88 tot ik kan gaan slapen.
    Heb inmiddels nog maar vijf en een half uur voordat ik op moet staan.
    En benede begint het feestje pas :S
    Shit happens ;)

    Maar iedereen:
    GELUKKIG NIEUW JAAR (K)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Grappig,
    Bij ons ging alles mis, maar we hebben ons wel doodgelachen :')

    wij waren de enige in de straat die vuurwerk afstak... was echt dood saai..xD... maaja...xD

    maar t was wel gezellig...xD^^

    ik ben naar een fuif geweest en heb Tom van X factor 3 kussen gegeven XD
    Mega grappig

    ik ben naar een fuif geweest en heb Tom van X factor 3 kussen gegeven XD
    Mega grappig
    Cool :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nogal erg saai!!


    --

    Best Cool.
    Al dat vuurwerk (=


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Wij gingen voor de TV naar Queen [/top 2000] kijken en toen zegmaar aftellen. Daarna met zijn allen [/familie] proosten en spul :'D. En toen vuurwerk afsteken en nu zitten er 2 buren van mijn tante en oom hier :'D
    En jij ook een Happy New Year^^

    ik ook.. alleen dat vuurwerk afsteken was vuurwerk kijken en er is geen visite. :'D

    Whaha leuk, ik heb me helemaal volgevreten met 1 of andere tonijnpaté, een halve fles kinderchampagne leeggedronken, heel veel ge-sms't met een vriendin, een half uur naar het vuurwerk zitten staren en lachen omdat het in brand ging, mega blij zijn omdat de buren weg waren en samen met m'n zus 60 sterretjes(xD) afgestoken!!! Toen ik naar bed ging kon ik nog genieten van het feestje van een paar huizen verder, waarvan er volgens mij 1 dronken was, wat heel grappig was!
    -XxX-Mariëlle


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    ik heb helemaal niet het gevoel gehad dat het jaar wisselde. XD


    Love is in the air'<3

    Het was mijn slechtste ooit.
    Ik maakte me helemaal zorgen om mijn zieke kat, en had tot 8 uur ofzo een "heftige" ruzie met mijn moeder. en toen had ik het goed gemaakt (bij goedgemaakt moeten wel dikke vette "" omheen) en het vuurwerk wat er geschoten werd was dom, want het was bijna niks. en het was ook nog eens mistig, waardoor je al helemaal bijna niks zag.

    mwah ging wel. lol@mylife, had vet veel gedronken XD aber zelf geen vuurwerk afgestoken maar wel buiten gekeken. en die vuurwerk is fail at life, want het is allemaal zo hetzelfde. maarja, het was wel gezellig n_n

    Echt saai.
    Ik kwam uiteindelijk bij geen enkele party uit, omdat ik tot laat moest werken. & mn fiets broke was. Dus toen hebben ik & een vriendin ons maar een fles drank gehaald & een treinkaartje gekocht. & toen hebben we het oud & nieuw in haar voortuin in Arnhem gevierd. & nu hebben we allebei een kater & is mijn sjaal verbrand omdat ik niet goed kon peilen of het rotje nu aangestoken was ofniet. ><


    Elegance is refusal.

    Veel knallen :Y)


    No growth of the heart is ever a waste