• Bwaah, ja xd ik ging net op de Releaselijst van de Freerecordshop kijken en daar stond dat het nieuwe album waarschijnlijk 10 april in de winkels ligt (:
    maar dat kan nog wel veranderen xd want dat was ook zo bij Kelly Clarkson, eerst stond er 14 november en nu 6 februari x3
    iig =D er is een kans dat hij er 10 april al is n.n

    nu kan ik hem overigens niet meer voor mn bday vragen ¬¬ [18maart]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cool (:
    Kannietwachten x]

    wat een uitstel telkens maar wel cool dat die komt ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    10APRILÖ zolang kan ik ni wchtn:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wat een uitstel telkens maar wel cool dat die komt ;)
    idd x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Waarschijnlijk word het weer uitgesteld ofzo =='
    xoxo'


    ok

    nog iets van 4 maanden wachten man! :\


    Love is in the air'<3

    Dude, dat duurt facking lang, like, ik vind het dom --' Ik ga ze gewoonweg dwingen om het vroeger te laten gebeuren!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    But; ik ben ent ook gaan kijken en zie TH nergens tussen staan!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Hij wordt toch weer uitgesteld. =.=


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oké nu wel, ik zat op de Belgische site, dus wij Belgjes kunnen nog langer wachten --' Nou dan ga ik hem toch lekker in Nederland halen!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Waarschijnlijk weer uitstel.


    -

    Lig er maar niet wakker van, het zal vast wéér uitgesteld worden. Hoevaak is het nu wel niet uitgesteld?

    Dude, kom ik weer eens hier koeken, like, iedereen zegt dat eht uitgesteld gaat worden, like, ooit zal het wel vast blijven staan und wat maakt het jou uit dat ze het uitstellen? Ze mogen toch ook wel wat rust hoop ik? Of zijn jullie zó kinderachtig dat het enkel ik, ik, ik is?? Like, geef die jongens rust en sodermieterop man!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Dude, kom ik weer eens hier koeken, like, iedereen zegt dat eht uitgesteld gaat worden, like, ooit zal het wel vast blijven staan und wat maakt het jou uit dat ze het uitstellen? Ze mogen toch ook wel wat rust hoop ik? Of zijn jullie zó kinderachtig dat het enkel ik, ik, ik is?? Like, geef die jongens rust en sodermieterop man!


    DOE NORMAAL.
    Het is niet de eerste keer dat het uitgesteld wordt, en bovendien, wij verwachten dat, en als het zo is, hebben ze juist meer rust.


    -

    omg:O
    zo lang ng :O
    Poeeh :(
    Najaaa als we het binnekort maar te horen krijge ^^ xD


    Your Butt is Mine!