• Momenteel ben ik er moe aan mijn hoofd. Ik heb een ijzertekort waardoor ik merk dat ik langzamer denk, het is mijn tweede week op kot na een hele vakantie thuis gezeten te hebben (voor mij is zo'n verandering vermoeiend) en het is het einde van de week (ook zoiets is vermoeiend voor mij). En niemand lijkt mee te werken. Op kot vegen ze er allemaal de voeten maar aan, en laten ze allemaal rommel in de keuken staan. Letterlijk had iemand zijn eigen vuilzak naast die van de keuken gezet omdat die van de keuken vol was. Like, verwissel de vuilzak van de keuken dan?
    En ook moeten we op de opleiding samenwerken met een groepje, en dan beginnen we met zoiets simpels als het motiveren waarom we bedrijven willen bezoeken, en twee mensen hebben niets gedaan. De rest heeft nog wel iets gedaan, maar toont ook niet geweldig veel inzet. We moesten een vijftal bedrijven indienen, en een iemand was van mening dat "een vijftal" betekende "drie tot zeven", en dat vier bedrijven opgeven ook goed genoeg was. Ik bedoel, wtf man, die vijfde kost echt niet veel moeite om te doen, doe gewoon vijf, dan ben je er zeker van.
    Maar ik heb er dus de schijt aan dat ik andermans werk moet gaan doen. En dan helpt het ook niet echt dat je gastdocent pas een half uur voor het college de juiste slides online zet blijkbaar, en hij enkel van de slides afleest als en erg onvoorbereid over komt.
    Meh. Hopelijk is jullie dag wat beter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ook ijzertekort. Fun.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik kan helaas niet zo heel veel voor je doen. Maar ik snap echt wat voor een ontzettend kut-situatie is. Succes en als het lukt: stel in je hoofd voor hoe je deze mensen allemaal slaat (op een compleet niet gewelddadige manier).


    ©1998

    Dat is vervelend voor je! *cyberhug*

    Kun je het er misschien over hebben met de mensen met wie je op kot zit? Misschien denkt iedereen dat iemand anders het wel zal doen. Een schema zou waarschijnlijk kunnen helpen.

    Dat van je groepje is naar, helaas gaat het wel vaker zo met groepjes.

    Mijn dag had beter gekund, maar ik ga vanavond pasta eten en dat maakt het wel een beetje goed.


    Physics is awesome

    Tully schreef:
    Ik heb ook ijzertekort. Fun.


    This. Maar wel vervelend voor je ;s

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 17:24 ]


    16 - 09 - '17

    haha een vijftal dat van drie tot zeven betekent
    like wut


    i put the fun in funeral

    Tully schreef:
    Ik heb ook ijzertekort. Fun.


    Don't walk. Run, you sheep, run.