• Hoj allemaal!
    Gisteren is mijn troetelduitser weer vertrokken :( (zo noemde de Duits leraar hen :P). Het was echt übergezellig en de Duitsers hebben zelfs een paar Nederlandse dingen geleerd: de liedjes 15 miljoen mensen, geef mij maar Amsterdam en aan de Amsterdamse grachten.. de woorden geile boon, geile komkommer, welterusten en goedendag en het zinnetje 'wij zijn klaargekomen' wat 2 Duitse jongens in de stad schreeuwden terwijl ze hand in hand liepen xD
    Dus ik vroeg me af: wie heeft er ook weleens een uitwisseling met het buitenland gehad? Was het leuk? Wat heb je allemaal gedaan? :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Gheghe, ik ben een week in Italie geweest, en de Italianen een maan later een week bij ons. xD
    Echt super grappig, bij ons zeiden ze 'kleine lul' en 'jij bent een aap' en dat soort zinnetjes hebben wij ook weer in het italiaans geleerd. ^^ Echt, was super grappig, die Italianen moesten stamppot eten. xD En ze vonden het lekker!! _o- ='DDD Echt te vet. Ik kan er echt te veel over vertellen, maar ik weet niet wat. xD Als je wat wilt weten, vraag maar, maar wel in dit topic, is het handigste. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    nja wij volgend jaar miss met italianen xD
    laat ons hope knappe italiaanen xD

    byna alle italianen zijn knap xD


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Haha, nahah! Echt niet heur. xD
    Meesten zien er hetzelfde uit als hier, met donker haar en donkerdere huid. Maar ze zijn daar echt vet ijdel! O.O En het is stoer om als jongen een felgekleurde VEER in je oor te douwen... O.O
    Ik bedoel, dat is eeeng!! O.O


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    nja wij volgend jaar miss met italianen xD
    laat ons hope knappe italiaanen xD

    Haha, ik hoop het voor je! De meeste Duitsers zijn echt lelijk (met de nadruk op de meeste ;) TH natuurlijk niet!). Er was maar 1 jongen bij die er redelijk leuk uitzag :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Gheghe, ik ben een week in Italie geweest, en de Italianen een maan later een week bij ons. xD
    Echt super grappig, bij ons zeiden ze 'kleine lul' en 'jij bent een aap' en dat soort zinnetjes hebben wij ook weer in het italiaans geleerd. ^^ Echt, was super grappig, die Italianen moesten stamppot eten. xD En ze vonden het lekker!! _o- ='DDD Echt te vet. Ik kan er echt te veel over vertellen, maar ik weet niet wat. xD Als je wat wilt weten, vraag maar, maar wel in dit topic, is het handigste. xD

    Ik wil alles weten! :D
    Klinkt echt supervet xD Wat is het toch, dat buitenlanders altijd als eerste vieze woorden leren bij een uitwisseling? :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Tsja, wat wil je anders leren?
    Ja, ik weet nu hoe je hoofdpijn en buikpijn zegt, en zee, lucht en strand. xD
    Maar verder spraken we allemaal engels, meesten gebrekkig (vooral die Italianen! xD Die keken echt heeul vreemd op van ons 'eksulent ingklisj' xD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Tsja, wat wil je anders leren?
    Ja, ik weet nu hoe je hoofdpijn en buikpijn zegt, en zee, lucht en strand. xD
    Maar verder spraken we allemaal engels, meesten gebrekkig (vooral die Italianen! xD Die keken echt heeul vreemd op van ons 'eksulent ingklisj' xD)

    Haha, ja, daar heb je een punt.. maar toch kan men ze ook wat normale woorden zoals welterusten, hoi, morgen, brood enz. leren? xD (niet dat ik dat leuker vind, in tegendeel! :P)
    Tja, Italianen zijn nou niet echt goed in Engels, maar Duitsers ook niet xD Ze zeggen geen 'three', maar srie :P Ze hebben overigens wel een goede woordenschat! :O Maar werkwoorden en de 'th' (oh jee, nou gaan er mensen kwijlen xD) vinden ze nog moeilijk, maar Hollanders ook :P Ik wil ook een uitwisseling met Italië! :O *jaloersheid*


    I clicked my heels and wished for you.

    Nee, nog nooit gehad, en ik hoop het een keer te doen. want het lijkt me hartstikke leuk. ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Het is ook leuk! :D

    Maar Italianen en Duitsers zijn ongeveer even goed in Engels. Giovanni (No, iet ies not Djie-o-vanni, iet is DjoVANni!) met zijn 'anfortoenaatly' ipv Unfortunately. xD
    MAar, we hebben wel meer geleerd hoor, ze weten nu ook hoe ze houdoe moeten zeggen, en ik weet hoe ik 'ik wil slapen!' moet zeggen, en dat soort shit. xD

    MAar uitspraak, no way! O.O


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ben dit jaar in gastgezinnen in Engeland geweest maar die kinderen waren al het huis uit, maar volgend jaar is het uitwisseling. Mag je zelf kiezen welk land je dan naartoe wilt en kindje vandaan komt. Je mag kiezen uit: Frankrijk, Engeland en Hongarije of Roemenië [1 van die 2]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat heb ick nog nooit gdaan xD
    Lijkt me wel leuk eigenlijk xD

    Ik nog nooit, Maar het lijkt me wel heel erg leuk:D ik hoop dat we dat ook ooit krijgen:D