• Ik merk dat veel mensen hier in de stress zitten vanwege examens of het einde van het schooljaar! En ik zit ook in de stress maar dat maakt nu ff niet uit. Drop hier je rustgevende tips

    bij helpt het als ik even een liedje opzet waar ik weer rustig van word..
    in mijn geval is dat Bubbly colbie cailait,
    maar kan bij iedereen anders zijn..
    probeer gewoon jezelf even te laten gaan..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Yogaaa :D
    Omg zei ik dat nou echt:$
    Nhja het kan helpen!
    Heel veel mensen beweren dat het rustgevend is:P
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jha ik zit ook vol stress.. :D:P Daardoor wordt ik gemaan actief.. ga ik heel het huis rond huppelen en daarna ben ik weer wat rustiger :P .. en ohja mijn goudvisje irriteren x'D Ook zeer rustgevend.. :D x


    Tanya is de beste.

    denk zo: als die van menklas erdoor geraken lukt mij da zker(lol) whaha zeker bij de jonges toch:P ik moet voor men laatste exaam= donderdag og ALLES DEN:S ochja men vriendn ook:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nou ik zit vol stress, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik over ga, als dat bij jou het geval is, moet je daar gewoon aan denken, kalmeert je al een heel stuk. Als je op zittenblijven staat, moet je ff rust nemen en gas op bijv. quizlet, youtube, en al dat computergedoe terugnemen:P
    Xx. Doo


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mijn proefwerkweek begint trouwens vandaag:( en duurt tweeeeeeee focking weken:O waarin ik ook nog naar school moet:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Een wandeling maken in de tuin ofzoo.. ^^ Helpt bij mij toch goed.. :)

    2 uur opt wc zitte!:p

    Ik ben zelf stressy en zou nu moeten leren dus tips ,? heb ik niet :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    met een rustig liedje in je oren ff lkkr een stukje gaan lopen en niet proberen na te denken je alleen maar concentreren op de text van het nummer... wel uitkijken voor auto's hé?XDXD


    I am an idiot, I move.

    Mediteren.. (A)
    Klinkt stom, maar je word er rustig van en je kunt je er beter door concentreren.
    Vooral met wierook lukt het goed, iig bij mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Slapen, mediteren en rustige muziek luisteren. Werkt perfect
    Wat ook goed helpt, is afspreken met vrienden of vriendinnen. Even nergens aan denken en lol maken :D!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    geen stress
    maar volgende week
    repetitie week.. :|

    rustige muziek =)

    MuziekMuzieMuziek&RedBull