• HoiiRainbowFucker Hiero
    Ik heb een Nieuwe serie die ik persoonlijk heel Mooi vind, (normaal vind ik mijn quizen slecht)

    De titel is Het Meisje Zonder Emotie en het word een Bill Lovestory..

    [center]
    Intro story:

    'KUT GOTHIC, PLEEG ZELFMOORD FSO' roept Maarten naar me, de hele klas joelt en het staat weer 24 tegen 1, ik kan het nog steeds niet begrijpen, ik ben helemaal geen Gothic, ik ben mezelf, ich bin ich toch?, ik haal mijn lange zwarte haren voor mijn gezicht vandaan en kras wat in mijn schrift, ze moeten eens weten wat er in mij om gaat, ik heb ook Emotie!, Velen denken van niet maar dat is logisch, ik toon nooit mijn Emotie's en daardoor ben ik al bij tientallen Psychologen beland.
    ik sleep mijn hele leven al 1 groot geheim mee, het word nogal een zware last als je geen vertrouwens persoon hebt. nah het is maar beter dat niemand het weet want dan zouden ze me toch maar enger vinden dan eerst, Over ze heb ik het over heel de school en mijn ouders.

    'Lindá! zit je weer te Klote met die schrift van je?' klinkt de zware boze stem van meneer weigertse de engelse docent.
    ik kijk niet op van me schrift maar knik langzaam. Iemand tikt me aan en ik draai me om. sydney een andere pestkop houd een tekening omhoog wat mij moet voorstellen...

    http://www.quizlet.nl/quiz/264125/1-het-meisje-zonder-emotie/

    Ik zou het heel erg waarderen als je hem maakte want ik mag niets meer in de spotlight zetten…

    xoxo Lindá Toxic ™


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OOEEEWW DIE GA IK DOENN:O <3

    OOEEEWW DIE GA IK DOENN:O <3


    Thanks <3


    Ice-cream Rockt more than you x3