• oke, right to the point

    heel de klas heeft het examen van wiskunde samengemaakt, omdat niemand wiskunde kon. Wij hadden een plezante leerkracht en die heeft ons ook geholpen enzo. Nu zegt een klasgenoot-vriendin net tegen mij dat ze u als ze u verdenken van afkijken, u uit de klas komen halen en dan mag je je examen inkijken en dan zeggen hoe je gespiekt hebt.

    Maar stel je voor, vrijdag mag je je rapport gaan halen en daar staat bij wiskunde 0%.

    Omg, ik heb nu echt zo ne schrik :(


    I see sunset in your eyes

    oei :/


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ja, zeg dat wel, oei


    I see sunset in your eyes

    denk het niet. Dan zou de hele klas dat hebben en dat valt op x']

    Maar het valt ook op dat iedereen heeft afgekeken. Bij de stelling van Thales heeft echt iedereen dezelfde lettertjes, wat normaal nooit kan


    I see sunset in your eyes

    oei.
    Hebt ge da al aan u ouders uitgelegt?


    I need you like a heart needs a beat

    oei.
    Hebt ge da al aan u ouders uitgelegt?

    neen, ik ga eerst afwachten of er wel echt een 0 opstaat, want als dat niet is, zijn mijn ouders in staat dat tegen de klastitularissen te zeggen, en heeft heel de klas het zitten dankzij moi.


    I see sunset in your eyes

    Als ze daar van uit gaan dan zeggen ze dat gewoon nu wel, of dan bellen ze op naar huis,, als écht de hele klas gespiekt heeft en ze hebben dat door zullen ze wel naar huis bellen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maak je maar geen zorgen, het komt wel goed!
    (flower)


    Your Butt is Mine!

    Als ze daar van uit gaan dan zeggen ze dat gewoon nu wel, of dan bellen ze op naar huis,, als écht de hele klas gespiekt heeft en ze hebben dat door zullen ze wel naar huis bellen.

    x.

    pft, ik zie het allemaal niet meer zitten
    moors -onderdirecteur- is bij ons in de klas geweest enal, en hij zei dat er niks ging gebeuren omdat ze niet helemaal zeker waren, maar nu blijkt dat meer als de helft gebuisd is op wiskunde, dus daar ga ik ook bij zijn, want ik kan van geen hol wiskunde x(


    I see sunset in your eyes

    (...)
    pft, ik zie het allemaal niet meer zitten
    moors -onderdirecteur- is bij ons in de klas geweest enal, en hij zei dat er niks ging gebeuren omdat ze niet helemaal zeker waren, maar nu blijkt dat meer als de helft gebuisd is op wiskunde, dus daar ga ik ook bij zijn, want ik kan van geen hol wiskunde x(
    Ajj,, kuttens. Nou het ergste wat er kan gebeuren is dat je een her- moet doen. Dat is toch niet zo erg of wel?


    Wie du mir, so ich dir.

    nee, da moeten we nimeer doen (:
    want vandaag is de laatste dag dat je bij ons op school herexamens kan maken


    I see sunset in your eyes

    nee, da moeten we nimeer doen (:
    want vandaag is de laatste dag dat je bij ons op school herexamens kan maken
    Ach.. het komt vast wel goed ;)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ach.. het komt vast wel goed ;)

    ik ga vanavond zi hard bidden ofzo,
    niet dat ik het al ooit gedaan heb xD


    I see sunset in your eyes