• Heeey,
    ik ben dus al een tydje in de war.
    ik had een vriend [Skater].
    Maar ik kom vandaag terug van vakantie en krijg ik een smsje..Ik lezen en dna krijg ik dit te horen;

    Heey ,
    Het spijt me ik maak het uit omdat ik er nogal mee zit deze dagen. Er zijn deze dagen nog al dinge gebeurd die niet moestee gebeure..Het is gewoon zo ver gekomen dat ik er niet meer tegen kan.
    Liefss xx



    Wat moet ik nu doen ??
    ik kan hem moeilijk blijven negeren ??
    xx

    Ik snap je niet.Als het uit is is het uit en moet je hem gewoon behandelen als een normaal persoon.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Misschien moet je eens een sms sturen .
    Wat er juist gebeurd is en/of [/als je het zelf wil teminste] vrienden wilt blijven .

    Ik snap je niet.Als het uit is is het uit en moet je hem gewoon behandelen als een normaal persoon.


    hij heeft zich een anderee vriendin gepakt.
    Hem dan gewoon behandelee..
    Mij dumpee en gewoon een ander pakke ??

    -voelt woedeuitbarsting opkomen-
    Oke, dit vind ik laf. Heel laf. Maar laat ik me inhouden. Er is maar 1 ding dat hiertegen werkt: Een heel goed gesprek. Nee, niet via sms in real life. Zet bij voorkeur de punten op die je wil gaan bespreken, bedenkt eventueel zijn 'tegenargumenten' en schrijf jouw weerlegging op. Zie het als een soort betoog alleen dan in het eggie.
    Ik word zo nijdig door dit soort voorvallen


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    hij heeft zich een anderee vriendin gepakt.
    Hem dan gewoon behandelee..
    Mij dumpee en gewoon een ander pakke ??

    Als hij meer voor dat meisje voelt dan voor jou kan dat,vind ik.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik ben een beetje depri al heel de dag.
    ik eet niks en drink niks en ben so sloom als wat ..
    ik heb hem gezegt dat ik het hem vergeef en of hij wilde uitlegge wat er precies was hij zij alleen;

    ik weet het niet..

    ik zou die kreng wel in elkaar wille meppen [6']

    gatverdamme. jij bent dus op vakantie en dan neemt hij gelijk een ander? ô.o ohmygosh, loser. kan hij zijn behoeftes niet in de hand houden ofzo? ô.o maargoed, ik denk dat je hem maar gewoon moet vergeten. zo iemand is dus blijkbaar niet te vertrouwen. en ik heb het gevoel dat zijn nieuwe vriendin daar ook nog wel achter gaat komen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.