• Heey!^^

    jaah ik heb een vraagje voor de lezers van die serie van mij^^

    Who is this new Mysterious boy?[HP]

    Wat vinden jullie? Zal ik Draco&Harry verlieft laten worden op elkaar of niet?(zo ja; dat duurt dan nog wel even hoor!^^)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    deel drie is er nu!^^

    http://www.quizlet.nl/quiz/268349/who-is-this-new-mysterious-boyhp-003/

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NEIN!
    XD Draco hoort by een meisje. En dat meisje hoor ik te zyn in je serie (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Bwahaha wat een idee zeg XD Lol XD Maar ik vind van niet, want Harry is van mij XD Gheghe :Y) En dan mag xGUITAR Draco hebben XD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Bwahaha wat een idee zeg XD Lol XD Maar ik vind van niet, want Harry is van mij XD Gheghe :Y) En dan mag xGUITAR Draco hebben XD

    xxx B(K)

    JEEEJJJ :Y)
    Jy harry, ik Draco (:
    NOU KARIN, JE HOORT HET, WY WILLEN HUN VRIENDIN ZYN :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    JEEEJJJ :Y)
    Jy harry, ik Draco (:
    NOU KARIN, JE HOORT HET, WY WILLEN HUN VRIENDIN ZYN :Y)


    Ja, mwuhahaaha (duivel) Gheghe :Y)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    okee^^ Rose Jij mag Draco!^^
    maar hoe heet jij dan xHeartbeatx?(in de serie?)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    okee^^ Rose Jij mag Draco!^^
    maar hoe heet jij dan xHeartbeatx?(in de serie?)

    xX


    Ik heet Belinda, dus in de serie ook maar Belinda héa? xD Ik zal ff maken, want ik was daarstraks nog met mijn vervloekte leerwerk bezig (6):P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Ik heet Belinda, dus in de serie ook maar Belinda héa? xD Ik zal ff maken, want ik was daarstraks nog met mijn vervloekte leerwerk bezig (6):P

    xxx B(K)

    okee^^ dan heet je daar ook zo^^ maar ik moet maar 2 dingen weten; kleur ogen&kleur haar voor in de serie^^ and; Homework is saai..:Sx'D Ik bedoel; ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!?:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha nee indd, dat doe je ook niet nee. Zal wat zijn xD Ow en oogkleur is bruin en haarkleur is rood >< That's it xD Thank you dat ik mee mag doen in je serie (H)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha nee indd, dat doe je ook niet nee. Zal wat zijn xD Ow en oogkleur is bruin en haarkleur is rood >< That's it xD Thank you dat ik mee mag doen in je serie (H)

    xxx B(K)

    graag gedaan^^
    Ik zal een ff bedenken hoe Harry jou leer kennen hoor!^^


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    graag gedaan^^
    Ik zal een ff bedenken hoe Harry jou leer kennen hoor!^^


    xX


    Okee xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle