• like, ke, Bluebell is het zat!
    ik ga het kort houden,,
    Al mijn Quizen gaan de deur uit!!
    en er komen er ook geen nieuwe sIRIEUS ofzu meer, omdat. Of hij niet orgineel is, of hij gewoon k*t is, of hij niet gemaakt word, ofzu..
    En als ik met iets oringeels aan kom zetten, is hij binnen nu en 24 uur, niet meer oRINGEEL >< Dus, dat was dus even mijn Mededeling.. ><
    zal wel veel mesnen niet boeien maar oke...


    Dunno ><

    jah je hebt wel gelijk. maar aan de andere kant je kan het nog altijd origineel maken.


    Lost in your eyes.

    nix is meer origineel schat maar jehebt gelijk ik heb nou geen quizzen meer gehghe maar tog die anderen waren zo onorigineel als wat x_X


    We can only learn to love by loving.

    Gelyk,waarom heb ik geen quizlets meer,denk je?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    miss omda ze meestal oovr dezelfde persoon gaan xD


    live your own life

    -heeft profiel bekeken-
    Ik vond die laatste wel redelijk origineel. En veel erger dan die verhalen die rechtstreeks van Schrei ofzo worden gekopieerd kan het niet worden >.<
    Mijn serie is ook niet echt origineel ofzo maar ik doe er wel mn best op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, als er iemand is die orgineel was was ik het wel, en niet ego bedoeld, maar ik had zulke mooie ideeen maar een dag later waren ze al weer gefaked.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, als er iemand is die orgineel was was ik het wel, en niet ego bedoeld, maar ik had zulke mooie ideeen maar een dag later waren ze al weer gefaked.
    Dat is zowat bij elke originele quiz (helaas)

    (...)Dat is zowat bij elke originele quiz (helaas)

    idd


    We can only learn to love by loving.

    (...)Dat is zowat bij elke originele quiz (helaas)

    Ik was degene die een verhaal begon over Bill die homo was, ik had er nog een topic over gemaakt of mensen me daarom niet zouden vermoorden, Ik had een quiz over dat Tom en Bill een drieling waren, over Tokio hotel op Quizlet. En alles stuk voor stuk gefaked, Naja nu zet ik mijn orgineelste ideetjes hier niet meer,. dat is gewoon niet verstandig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    like, mensen dat bedoel ik dus.. hoezo nog wat origneels bedenken, als het tog geen zin heeft?! ><


    Dunno ><

    Je hebt gelijk, like; je kan niet meer origineel wezen of ze gaan het al lopen pikken ^-^

    DiàmondDestinatíon'™


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    UUh, kleine aanpassing, The perfect men is Gay. [Andreas+Bill]
    is ook verwijdert!:Y)


    Dunno ><