• Altijd hetzelfde liedje met mij!
    Ik heb een idee maar weet geen titel >.<

    Maar oke Hier is het idee!

    Wel euhm het zit zo...
    Het gaat over een 14 jarige die met Strify van CB [Wanneer eens NIET over CB bij mijxD]. Maar dus ze hebben eens hét gedaan en loopt het fout. Diegene wordt zwanger van hem en ze zijn gelukkig. Totdat Strif "perongeluk" [Met venten weet ge nooit >.<] met een ander kust. Ondertussen is hun kindje 2jaar. Na zoveel tijd komen ze terug samen.


    Weet iemand van jullie een idee voor een titel?


    Ach ook kan ik mijn 2e idee en EERST Serie zonder CB zeggen.

    Touren! That's Life! Maar wat bij Slipknot? [Was ook te raden xD] Als Roadie gaat de Jonge Jason mee. Hij zorgt voor de kids en zo maar steeds meer in het wereldje hoe erger. Andere bands waar hij mee in contact komt laten hem drugs en zo gebruiken. Nog zo hadden Joey en Corey er voor gewaarschuwd.

    Iemand een idee voor een van de 2 verhalen?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    1) The tears from the baby in my *buik* from you felt down when I saw you kiss with someone else *Strify <3*

    How can I know that our baby will be save by you when you lay your lips on an other girl Strify?

    2) All the problems from a boy on a tour with slipknot

    Drugs,Sex,.. Why it all comes to me? I'm just a piece of the SlipknotCrew

    Weet niet of je hier iets mee bent:$
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    1)Strify, do you realy wont that you're baby sees that your kissing with another?

    Kissing with another, Strify, do you realy think you can do that? We have a baby!

    2) Drugs, Sex, it comes all *door* Rock & Roll

    Mijn titels sucken ^-^


    Only losers can act the way you do

    ben het met seeb eens xD

    ben het met seeb eens xD
    Goed zo ^-^ want ik had geen inspi


    Only losers can act the way you do