• Hey,
    Ik moet voor Nederlands een sprookje schrijven. Het moet ofwel zelf verzonnen zijn ofwel een gekend sprookje moderniseren. Heeft er iemand misschien een idee waarover?
    x


    Camille


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    sneeuwwitje en de 7 gangsters (A)

    Wij moeten dat ook doen --'
    Maar voor het moment ben ik inspiloos, I'm sorry :')


    Listen to what we're not saying..

    Maar een mix van alle sprookjes die je kent.
    Sneeuwitje ging met een mand naar haar grootmoeder. Maar onderweg kwam ze de drie biggetjes tegen die de wolf omverbliezen terwijl de 7 geitjes op de tribune toekeken.
    Zoiets ><


    Bored.

    Maar een mix van alle sprookjes die je kent.
    Sneeuwitje ging met een mand naar haar grootmoeder. Maar onderweg kwam ze de drie biggetjes tegen die de wolf omverbliezen terwijl de 7 geitjes op de tribune toekeken.
    Zoiets ><

    Ghehe, wel een leuk idee..


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OMG camille moest ik ook doen tegen gistren ook voor NL , maar ik gistrn niet naar school geweest zijn omg dit is grappig^^


    *He's the one.

    Mijn sprookje staat op Q, Prinses Eef noemt het,


    *He's the one.

    Char, ik moet dat tegen volgende week donderdag doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    het is echt een kutopdracht net zoals een filmreportage die we moeten maken voor Meco, maar ik niet ga doen wnt ik ehb geen groep omdt niemand me vroeg dus dn dnek ik amar vn foert, ik hb geen tijd, ik hb geen videocamera en dat vak interreseert em geen bal^^


    *He's the one.

    Ghehe, wij moesten voor die uitwisseling van Dland ook een filmpje maken voor onze school. We hadden zo weinig tijd en het was nog eens saai ook. Wij werden zelf in groepjes gedeeld.

    Ontopic: Heeft iemand mss nog een idee?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    MAAK HET SPROOKJE VAN GOUDLOKJE NA

    En noem haar:
    Gothiclokje.


    rules don't stop me

    MAAK HET SPROOKJE VAN GOUDLOKJE NA

    En noem haar:
    Gothiclokje.

    Goudlokje is dat Raponsje?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ofer een, prinses die, ene kikker kust, daar komt een prins uit. en daar MOET ze mee trouwen, maar die prins lijkt hartstike gay te zijn, en geilt op de broer van de prinses.. ;o
    En, dan Weigert de prins met de prinses te trouwen, dus word hij verbannen, uit het kasteel, dan ontvoerd hij de broer van de prinses, en dan leefen ze nog lang en geluukig.. x']

    *Als jij hem neit neemt, maak ik er zelf een Sa van.. x']*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ofer een, prinses die, ene kikker kust, daar komt een prins uit. en daar MOET ze mee trouwen, maar die prins lijkt hartstike gay te zijn, en geilt op de broer van de prinses.. ;o
    En, dan Weigert de prins met de prinses te trouwen, dus word hij verbannen, uit het kasteel, dan ontvoerd hij de broer van de prinses, en dan leefen ze nog lang en geluukig.. x']

    *Als jij hem neit neemt, maak ik er zelf een Sa van.. x']*

    Mag ik nog even nadenken?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Mag ik nog even nadenken?

    Nhee, ><
    Jha tuurlijk.. x']
    ik ga er zelf tog niets mee doen,, dat komt namelijk nooit goed ;o.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Nhee, ><
    Jha tuurlijk.. x']
    ik ga er zelf tog niets mee doen,, dat komt namelijk nooit goed ;o.. x']

    Misschien toch wel?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker