• nou de meeste mensen als ze teasen maken egt van de volgelnestjes >< [ik dus ook]
    maar als je het goed doet moet je haar geteast kunnen zijn ZONDER klitten

    is er iemand hier die dat kan? :X

    [/niet dat ik mn haar veel teas fzo, maar soms als ik schijt aan school heb doe ik dat omdat mensen dan niet hoeven te denken dat zij opvallen, want ik doe dat vééél meer ><:P]

    nja als ik melig ben weleens dus, maar over het algemeen niet ;]

    maar daar gaat het nu niet om >< any Teasing tips?

    btw; teasen is je haar zo ondersteboven kammen zodat het recht overeind staat^^ //scene-agtig haar dus^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    da lukt noois bij mij xD me haar is te stijl srry


    live your own life

    ik hoef da niet te doen xD ik kan opstaan en het staat zo xD
    spijtig genoeg wil ik dat nie >< :P veel sccs ermee


    Moving on but never letting go

    Het alleen dicht bij de haargrens doen, haar stijlen eerst, het niet te groot maken, zorgen dat niet alles helemaal geklit is. [/ik teas het wel eens voor volume, daar zit je praktisch niets van]


    Mew <3

    Je moet je bovenste haar laag touperen met een toupeer kam :] Eerst haarlak dan touperen. Als alles getoupeerd is. De bovenste laag dan. Ga je er met de kam aan de bovenkant over heen zodat er daar een gladde laag over je 'vogelnest' ontstaat. Kijk anders youtube filmpjes over hoe die hun haar doen of vraag om advies aan je kapper.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet je bovenste haar laag touperen met een toupeer kam :] Eerst haarlak dan touperen. Als alles getoupeerd is. De bovenste laag dan. Ga je er met de kam aan de bovenkant over heen zodat er daar een gladde laag over je 'vogelnest' ontstaat. Kijk anders youtube filmpjes over hoe die hun haar doen of vraag om advies aan je kapper.


    ty ;]

    ja maar weetje hoe snel het op youtube wordt uitgelegd Oo ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    ty ;]

    ja maar weetje hoe snel het op youtube wordt uitgelegd Oo ><

    Meid je kan het filmpje stop zetten xd' of ga naar die kapster waar we waren xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er blijven altijd wel klitten in zitten anders is het geen teasen. Anyways, met een grote borstel(niet zo'n klein flutding) na het teasen over je haar gaan. En dan niet steeds weer een stuk borstelen, omdat er een klit in zit, want anders is het zo weer plat.

    Er weer zachtjes overheen kammen zodat je geen ragebol wordt.


    blame the bully.

    Ik doe het elke dag, gebruik één bus haarlak per week en verf het, dus ik denk dat het er vroeg of laat uit gaat vallen.
    (En nee, het is geen vogelnest bij mij.)

    Gebruik sowieso een speciale toupeerkam. (Kun je gewoon bij de etos kopen en is maar iets van drie euro). Ik toupeer eerst de zijkanten altijd hevig en dan kam je de bovenkant helemaal glad. Als de zijkanten bol zitten, begin je aan de achterkant en daar doe je precies hetzelfde. Het is alleen handig om extensions te kopen, want dan kun je je hele haar touperen. (Doe ik ook). Zo kun je het veel boller zetten zonder er doorheen te kijken. En je moet goede haarlak hebben, veel gebruiken en er veel tijd voor nemen. Ik ben er elke morgen ongeveer een half uur mee bezig. ;] En het kan beter minder bol zitten, dan dat je de klitten kunt zien zitten of dat je er doorheen kunt kijken.