• ik open me vleugels een vlieg weg van alle problemen!

    zo dacht ik. ik was de fotos, van vroeger aan het kijken.me oma zag ik eer glimlachent op de foto, mooie tijden kwamen weer naar boven ik werd er warm van. me oma die ik zoo hard mis was me alles me steun en toe verlaat...altijd als ik bij haar was de thee en koekjes, niet te onderbreken!
    maar op de dag van vandaag heb ik de belofte gebroken, dat ik verder zou gaan met me leven, en en glimlach van me zelf zal laten zien. dat was me niet gelukt. 3 maanden en ik voelde de verdriet nog steets, steets weer. toen ik de de fotos zag. besefte ik ik heb een belofte gerboken. dat deed me pijn. me oma vertelde altijd over engelen ik weet nog zoo goed. toen ze zij dit bedeeltje is een engeltje, en dat beschremt je. overal waar je naar toegaat. toen besefte ik ze had niet meer lang te leven. met pijn en een beetje hoop nam ik het bedeeltje aan. 2 maanden verder was ze overleden.ik kon bosten en verbranden. en het is nooit echt over.!!! als ik zoo naar de fotos kijk heb ik het gevoel als of alles een nieuwe start nodig heb. en dat ik dit alsluit,en nieuwhoofdstuk begin.

    en met alle kracht vlieg ik weg, naar een nieuwe start


    oke, nu denk je vats oke? nou kijk ik dacht ik sluit gewooon dt hoofdstuk af. door het zoo te doen een goed begin van 2009

    liefs louisa<3


    Some angels have no wings.

    heel mooi ,
    nu heb je mijn gevoel bij mijn overleden opa's bovengebracht
    en om eerlijk te zijn heb ik het even nodig


    Because Nobody Love's

    Ahhw.. Ik wens je veel Sterkte!


    I live for the applause, you will die for it.

    dankje wel<3


    Some angels have no wings.

    ik denk dat veel mensen zoo iest hebben jep oke? gah jah. weetje ik kies er zelf voor;)


    Some angels have no wings.