• Het orgineel blijft toch altijd het mooist. Nu luister ik naar een cover van Billie jean, het is gewoon acociaal hoe iemand zo'n mooi liedje zo lullig durft na te doen!!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hm ik vind dat de cover nooit mooi is het origineel liedje heeft een boodschap van de maker ofz. ik vind de cover's soms echt niets.


    c'est mon lamour pour toi.

    Omdat ze levenloos zijn, en te tàm om zelf liédjes te maken. En omdat ze denken dat ze dan 'beroémder' zijn 'fzo. Dikke sheeet ><

    omdat ze zelf niet orgineel zijn

    OneRepublic heeft wel eens cover gedaan van Mercy van Duffy. Die was wél mooi vond ik =3.
    Naja, komt ook omdat Ryan (Zanger van OneRepublic) een echte speciale stem heeft. <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien omdat ze het een heel mooi lied vinden, het doen als respect voor die artiest of om een eigen draai aan het lied te geven.
    Maar dan heb je ook nog van die mensen waarvan de personen die hun muziek schrijven (Want dat doen veel mensen zoals Madonna, Rihanna enz. Niet zelf.), geen inspiratie meer hadden. Of hoopten dat ze er net zo veel geld mee verdienen als er met het origineel is verdiend.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Om het succes te evenaren.


    Music is the new sex

    Soms zijn ze beter (A) maar vaak zijn ze niet om aan te horen vind ik dan(A)
    En misschien hebben ze geen creatieviteit gekregen en gaan ze daarom stelen(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er zijn ZOVEEL goede covers. Vind ik persoonlijk. Ook grappige covers. Zo heeft Children Of Bodom [metal] Oops i did it again gecoverd x'D Nja. Vaak vind ik de covers wel leuker dan t origineel.


    The economy is suffering, let it DIE!

    waarom schrijf jij t huiswerk over?
    waarom kijk jij af?
    waarom haal jij werkstukken van internet?
    waarom luister jij muziek omdat een vriendin zegt dat t goed is?
    waarom ga jij je zo kleden etc als mensen in je omgeving doen?

    komt op t zelfde neer toch? [:

    Heel soms vind ik de cover mooier dan het origineel :]
    Meestal doen groepen het om zelf bekender te worden of gewoon als tribute aan hun idool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat doen ze omdat ze het liedje mooi vinden of omdat ze het juist haten.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik vindt Umbrella van Vanilla Sky veel beter als die van Rihanna


    Mijn mening


    Real music is hidden behind the notes

    nouh...

    k weet anders toch echt covers die goed zijn hoor;) wel genoegxD

    Covers zijn soms leuker. :]


    blame the bully.

    Soms zijn covers leuker, maar ik hou meer van het origineel.

    Ik vind Girls Just Wanna Have Fun van Miley Cyrus leuer dan het origineel. Haar stem is er gewoon goed voor :]