• jah ik zie vaak dat iedereen voor Edward Cullen (Robert Pattison.) is en dan vinden ze Bella Swan (Kristen ...) echt niet leuk hebben ze haat aan dat meisje. ik vind dat je haar bij het pakket moet pakken. zij kan er toch niets aan doen dat zij juist die rol kreeg. toch?
    mods als jullie het echt willen sluiten mogen jullie het.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    c'est mon lamour pour toi.

    En het boek is much much much much much much much better dan de film.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Damn...
    Zijn er nu mensen -zoals ik- die NIET zo van die film houden? Ik vind eerlijk gezecht het boek like 1000x beter dan de film. En vele van m'n Twilight-reader-fans vrienden [Wow >.<] zijn het met me eens =D.
    Ben het helemaal met je eens. Het verhaal komt niet eens echt tot zijn recht in de film. Ze proppen maar wat bij elkaar en verwachten dat iedereen het helemaal te gek vind.. En het erge is ook nog.. dat de meeste mensen het te gek vinden.
    Kijk nou naar die film. Het verhaallijn klopt gewoon niet. Je merkt gewoon dat ze veel te snel gaan, er is veel te weinig aan de banden tussen de personen onderling besteed.
    Ik vind de film zeker niet slecht, maar wel veel slechter als het boek.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik haat ze niet (A)
    ze speelt juist kwenie oe goed <3
    I LIKE HER xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Oja en om even op het topic terug te komen. Ik vind mensen die een gelijke of bijna gelijke naam dragen als ik zelf, zowieso al tof :Y) Ik vind haar juist heel tof omdat ze me aan een andere actrice doet denken, en dat is een groot compliment geloof me :Y) En Edward aka Cedric is een watje x].. maar wel een schattig watje.


    Wie du mir, so ich dir.

    Like ik like al die personages duss XD


    Crack a bottle

    (...)
    Ik vond rosalie het beste(A) Maar misschien komt het omdat ik van bitchy persoontjes hou

    Rosalie heeft zulk mooi haar vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar er mist wel een ding aan die film waardoor ik 'm niet echt.. wauw vind. Ik zit nu al weken te bedenken wat het is maar ik kom er niet uit >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    I like bella x_x
    mr se lacht niet veel en dat vind ik sonde aan der xP


    We can only learn to love by loving.

    Bella/Kristen rox =]

    Ik vind haar net niet stom. Gezellig zo die twee samen. (:

    Maar er mist wel een ding aan die film waardoor ik 'm niet echt.. wauw vind. Ik zit nu al weken te bedenken wat het is maar ik kom er niet uit >.<

    misschien als bella in het ziekenhuis ligt en als edward haar aanraakt dat haar hartslag plots heel erg stijgt ?


    But love's a malady without cure

    Mm, ik vind Kristen een heel knap meisje hoor.
    Ik kan alleen haar menier van praten niet uitstaan.
    Maar dat kan ook aan mij liggen.
    En ik vind haar eigenlijk ook slecht gecast. Nouhja eigenlijk ook weer niet, maar ik had een ander beeld bij Bella :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik vind dat best wel stom, dat de meeste Bella haten, of haar een kutwijf vinden, ik vind Bella net leuk in die film. Er moet toch iemand die rol hebben, ik bedoel als het iemand anders was die die rol speelde, dan vonden ze die vast niet leuk.
    Naja volgens mij zijn sommige gewoon een beetje jaloers op dr [/ en dat is mijn mening ja!]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kirsten speelt Bella heel erg goed, alleen had ik Bella me iets anders voorgesteld qua uiterlijk, want in de film, moiet ze haar haar beter doen:X Robert Pattinson is de lelijkerd :'D int boek issie mooier n.n maar alles is in boeken mooier n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    k heb der niet echt problemen mee....
    ik bedoel zij is bella klaar valt niets aan te veranderen zij hoort er gwn ook bij :]


    A Noble was Born in Chaos