• Die nieuwe zender ipv Donna? Wat vinden jullie daarvan?
    Ik heb er nog niet eens nar geluisterd, maar volgens mij is hij net zo stom als Donna zelf. Maar da's mijn mening x'D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind het niks :p Ik moet die peter van de veire z'n stem echt niet horen :p
    Geef mij maar Studio Brussel :'D


    Listen to what we're not saying..

    ik vind het jaaammer =(

    Ik heb er een paar keertjes naar geluisterd, er is wel redelijk goede muziek enzo.
    En je kan je eigen liedjes aanvragen
    & dan zijn er luisteraars die mogen bellen met verhalen,
    ik heb al gehoord over het thema geesten & beschamende momenten.
    ik vind het wel een leuke zender xd
    X

    Ik vind hem ook wel leuk. Hij staat altijd op in onze auto. En zoals hierboven gezegd: ze draaien best wel goeie muziek!

    Ine. x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben voor StuBru. :Y)

    Ik wás voor StuBru maar ik luister er alleen maar naar De grote Peter Van De Veire ochtendshow omdat ik Peteeeeeer zo'n supervetgeil dier vind. Maar ik luister nu naar MNM en vind hem nice =D Ze-ker omdat Peteeeeeeer er ook een show op presenteert. Jhaa jongeeh 8D Die rocken gewoon.
    En, ik ga de dag nadat ik verjaard ben -verjaard op een zondag en dan werkt Peter niet- een sms sturen met daarin datk de dag ervoor verjaard ben x] -sick-

    Ik vind MNM maar niets, die Peter praat teveel tussen de liedjes, en zijn ochtendshow is met 2 anderen mensen, maar die mogen niets zeggen precies tot Peter er iets aan vraagt. ook had hij die eerste dag op zijn eigen nieuws gezegd 'er is van daag een nieuwe radiozender gestart' en ook zij hij 'er zijn specie-aal duizenden opgestaan vor naar MNm te luisteren om 6u smorgens' Like hallo, het is de dag na de vakantie zowiezo dat er mensen om 6 uur moeten opstaan><
    En peter van de Veire was leuker op STuBru...


    Get outta my head!

    Bha, ik vind dat ze er net zoals bij Donna niet veel leuke muziek draaien.
    Leve StuBru!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    bwah soms ist een goeie zender, ma soms krijg ik echt wel zenuwe van hun gezaag! :)


    ••• It's like a best friend, always there...

    Ik vind de muziek eigenlijk wel nog goed. Zoals ze draaiden als een van de eersten Single Ladies enzo, maar voor de rest bakken ze er niet veel van --" En hun stemmen spreken me niet echt aan x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind MNM maar niets, die Peter praat teveel tussen de liedjes, en zijn ochtendshow is met 2 anderen mensen, maar die mogen niets zeggen precies tot Peter er iets aan vraagt.


    ;giggle; Het noemt niet voor niets: De grote Peter van de veire ochtendshow?

    Beetje saai XD
    De muziek is zo'n beetje hetzelfde als van donna.. ben maar weer gewoon overgeschakeld naar de nl radio :P vind het trouwens ook een domme naam.. doet me aan m&m's en aan eminem etc. denken.. Val er wel snel bij in slaap als ze weer een half uur ofzo aan het praten zijn :P


    rawr! I'm a pirate

    Hij praat de veel tussen de liedjes



    GIVE ME Q-MUSIC!!HELL YEAH(hoera)

    omg ik luiter alleen radio 538 && Q music =D

    ze praten er veel te veel op. XD

    er moet meer muziek gedraait worden ;D


    From one side to another you're thrown by your fate.