• hoi,,

    eeuhm al mijn vriendinnen hebben al gekust met een jongen,, ik schaam me wel een beetjj want ik heb nog nooit gezoend:S

    en jullie??

    Ja. ik wel :Y) Maar je hoeft je echt niet te schamen hoor. Ik ken mensen die 19 zijn en nog nooit gezoend hebben xD


    x

    Zoenen is echt fucking verslavend:D

    Sluit ik me voledig bij aan ^^

    Maar je moet je niet schamen hoor.
    Aantal vriendinnen van mij hebben ook nog nooit gezoend.
    Soms doen ze daar ook wel moeilijk over, omdat ze zich ook schamen.
    Maar ik vind het stoerder dat je zegt dat je nog nooit gezoend hebt dan dat je liegt en zegt dat je het wel gedaan hebt. (doet een vriendin van mij) (ja ik weet zeker dat ze liegt)
    Maar maak je geen zorgen jou tijd komt nog geloof me ;)


    made by grenzkosten and Billl0ver

    Haha.
    Ik was 12...
    x'D
    en DAAR schaam ik me pas voor :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik kus met iedereen op feestjes :/ Maar alleen wanneer ik dronken ben. ;)

    Mijn eerste kus was deze vakantie, ik mis die tijden : '(


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb ook nog nooit gezoent, Maar ik vind het helemaal niet erg, al men vriendinnen hebben van die One night stands xD Maar dat zijn meestal van die zielige jongens, En ik wil niet lijken alsof ik zou makkelijk te krijgen ben xD

    Dus daarom xD

    Ik heb het ook nog maar net voor de eerste keer gekust,, en ik was ook de laatste vn mijn vrienden kring,, da boeit echt ni zé,, en als je schrik hebt om voor de eerste keer te kussen ni hebben,, het gaat vanzelf :D.
    x. Joyy


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik kus met iedereen op feestjes :/ Maar alleen wanneer ik dronken ben. ;)

    Mijn eerste kus was deze vakantie, ik mis die tijden : '(

    woow, en dat op je 15 jaar?
    Ik ben nog maar 1x aangeschoten geweest. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben 14 en ik ben laatst pas ontgroent, dus maakt totaal niet uit :3


    I don't need words to feel those lips.

    nee, maar der is miss wel iemand:$
    een paar meiden (vriendinnen van hem) zeggen de hele tijd dat hij mij moet kussen, maar we ontkennen allebeixD we kunnen wel goewd met elkaar opschieten... op een rare manierxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Ja ik heb al gezoend
    Maar zit er niet teveel over in, jongens zoenen liever een meisje die het geen flikker kan schelen dat ze misschien niet perfect is.

    ik denk te wetenschappelijk over het verwisselen van speekjes en bacterien om te zoenen voordat ik in het bejaardetehuis beland... xD dus nee ik heb nog niet gezoend

    dan hoeft mijn fictieve vriendje zich ook geen zorgen te maken over dat ik vreem-zoen met een ander... :P


    If you're going to hell, keep going

    Haha...ik ook nog nooit hoor...
    Duzz don't worry...
    Komt nog wel (hoop ik toch^^)
    Bekijk het zoals bij Bill....
    Hij zit ook in deze supersupersuper moeilijke situatie(A)
    Maar dan niet om het zoenen maar om het maagd zijn:P


    Live for something or die for nothing

    ik heb nog nooit gezoend met een jongen, wel met een meisje, en waarschijnlijk ben ik gewoon hetero.. :S dát s beschamend x3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    maak je geen zorgen...ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend. Je moet je er niet voor schamen!!! Helemaal niet nodig en helemaal nutteloos. Verspil je alleen je tijd eraan en dat is zonde...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik well (A)
    xD


    your eyes are like stars in the night.