• Het is al de derde week op rij dat ik vandaag meer dan tien minuten vertraging had op mijn trein terug. Normaal is dat geen probleem, dat kan gebeuren, maar met meer dan tien minuten haal ik mijn aansluiting niet. Deze trein gaat maar één keer op het uur, dus dan moet ik zo'n vijftig minuten wachten. Gelukkig ging er een andere trein naar een drop verderop, waardoor mijn ouders mij daar konden halen, maar dan nog is het ontzettend vervelend.
    En ja ja, ik snap het, het is spits, de treint komt uit Brussel, het is logisch dat er dan vertraging is. Maar dan nog ben ik het beu dat ik al een aantal weken achter elkaar vertraging heb. En ook op zondagavond is er sinds kort meer vertraging. Pff.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bah, ik kan me voorstellen dat het irritant is. De spoorwegen zijn zo bagger geregeld, ik begrijp echt niet waarom daar niet meer onderzoek in gestoken wordt.


    Tijd voor koffie.

    Er is overal meer vertraging de laatste tijd. Het is echt niet te doen meer, treinen en bussen die niet op tijd gaan, waardoor je elke overstap mist. Echt horrible. Ik weet hoe het is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ken het, mijn trein uit Gent heeft ook elke week 10 minuten vertraging. Soms komt het nog goed uit, omdat mijn bus ook standaard vertraging heeft haha. Maar als je een aansluiting moet halen kan ik goed snappen dat het vevelend is. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik snap het ook soms echt niet. België zou véél meer moeten investeren in openbaar vervoer om de druk van de wegen te halen en het trekt gewoon op NIETS.


    What would Emma do?

    We zitten in hetzelfde treintje, uh.. Bootje.. Stomme vertragingen, moest ook 20 minuten in de kou staan, dus heb medelijden met jou meid! Zeker in de winter is de NS een pain in my ass!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.