• Irritante verwarming pikkende halfneukende kindjes ><

    Like in de pauze staat der son hele groep randdebielen naast ons XD En hun hebben allemaal Homokapsels en onzettende homosgoentjes XD
    Maar like ,Noel en ik klooien altijd met hunXD EN dan gaan we soo seggen dat hun homo zijn en dan gaan se halfnueken met elkaar ><
    EN vandaag seiden we soo: Jullie hebben homo schoentjes ,,Behalfe Bob ,hij heeft mooie sgoentjes XD
    EN toen sei son gast: Ik heb tog geen homosgoentjes. WIj: Egt wel. Hij: maar se glimmen X']
    EN Bob heet eigenlijk Waud maar Bob klinkt leuker en hij lusitert daarnaar XD
    En hun willen altijd onse verwarming inpikken door keihard te lopen duwen waardoor wij half flikkeren en dan gaan we altijd gillen enseu en dan komt de concierge en dan naaien wij hun XD
    EN ik vind hun grappig X']

    Wie heeft der nog meer van die melige kinders naast zich staan in de pAUzes XD


    Crack a bottle

    Homo's zijn hip ><

    + Ik >< Serieus, we stalken elke schattige jongen ;D
    En elke keer komt er een kutjochie van vorig jaar naar ons toe, en dan gaat hij ons stalken ><
    Maar het is wel grappig :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Homo's zijn hip ><

    + Ik >< Serieus, we stalken elke schattige jongen ;D
    En elke keer komt er een kutjochie van vorig jaar naar ons toe, en dan gaat hij ons stalken ><
    Maar het is wel grappig :]


    Jongens stalken is leuk :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    :'D en ik weet dat niet? Kind dat word zo vaak naar mijn hoofd gegooit ensuw, door mijn eigen zus :'D en de meeste kunnen er om lachen hoor...und jullie laten CallMeWeird nu toch ook niet in haar eigen waarde ofwel soms? :'D Weet je, ik heb geen zin in ruzie

    Nou, als je weet hoe het voelt, waarom noem je een ander dan homo O___o?


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Nou, als je weet hoe het voelt, waarom noem je een ander dan homo O___o?


    :'D omdat hij er niets omgeeft of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    als ze het zelf niet als dicriminerend zien, is het toch goed...en homo is geen scheldwoord...is een gewoon woord afgeleid van homosapiens wat mens getekend...weet niet waarom maar ja...en wat dat typen aangaat...laat haar toch...ik kan soms ook niet normaal typen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    als ze het zelf niet als dicriminerend zien, is het toch goed...en homo is geen scheldwoord...is een gewoon woord afgeleid van homosapiens wat mens getekend...weet niet waarom maar ja...en wat dat typen aangaat...laat haar toch...ik kan soms ook niet normaal typen...


    _O_ agree


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    als ze het zelf niet als dicriminerend zien, is het toch goed...en homo is geen scheldwoord...is een gewoon woord afgeleid van homosapiens wat mens getekend...weet niet waarom maar ja...en wat dat typen aangaat...laat haar toch...ik kan soms ook niet normaal typen...

    niemand typt per ongeluk alles wat met een Z moet met een S.
    dat maak je mij niet wijs:

    sei son gast: Ik heb tog geen homosgoentjes. WIj: Egt wel. Hij: maar se glimmen X']



    Als dat perongeluk gaat, dan ben je gewoon slecht in nederlands.
    Ik hoop in ieder geval, dat ze t op dr toetsen anders schrijft.


    i need you like a heart needs a beat.

    by mij in de pauze staat ik altijd bij mn kluisje maar er zit zo'n arrogant kind bij mn kluisje en daar heb ik altijd ruzie mee =,= en wij gooien ook altijd elkaars kluisje dicht( vandaag gedaan met dr hoofd er tussen) en toen ging ze tegen mn gebroken poot aan trappen ;o


    Geen woorden, maar daden.

    (...)


    Als dat perongeluk gaat, dan ben je gewoon slecht in nederlands.
    Ik hoop in ieder geval, dat ze t op dr toetsen anders schrijft.


    ok...daar heb je een punt...maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze slecht is in nederlands...kan ook gewoon voor de lol zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    ok...daar heb je een punt...maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze slecht is in nederlands...kan ook gewoon voor de lol zijn...

    ik zou het fijner vinden als ze gewoon behoorlijk nederlands zou typen.
    leest wat fijner.

    [/mening]


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    ik zou het fijner vinden als ze gewoon behoorlijk nederlands zou typen.
    leest wat fijner.

    [/mening]


    meestal leest dat idd wat fijner...ben er al teveel aangewend...jij mag je eigen mening hebben hoor...geen probleem mee^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Homo's zijn zo Cute (A)


    Dat is helemaal waar!
    Ze hoeven er niet eens echte te zijn.
    Maar mooie jongens die er homo uit zien/zich zo gedragen zijn zo schattig!

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    (...)

    Jongens stalken is leuk :Y)


    Jaaa... Alleen ze hebben het bijna allemaal door >< Uhm... van de 5, hebben 4 het door ofzo >< ;$


    Underdog, just look at the mess you made.

    Homo's zijn zo Cute (A)


    helemaal mee eens...vind het altijd zo schattig als ze laten zien dat ze een stelletje zijn^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    Jaaa... Alleen ze hebben het bijna allemaal door >< Uhm... van de 5, hebben 4 het door ofzo >< ;$

    van de 1 heeft heel de vriendengroep het door x D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson