• Nou het is zo dat ik in men klas raar en eng word gevonden.
    En ik geloof dat niet alleen in men klas.
    Ee JONGENS :O zeiden het gewoon tegen mij. En veel meisjes ook>___>.
    Het komt dus door men stijl;veel zwart met een kleur erbij,wild haar+een schuine pony dat voor mencht hangt.Ik draag ook veel doodskoppen en handnetjes,panty's van net,sktekelbandjes en veiligheidsspelden om men nek en soms in men oren:X.
    Als je me zo voor t eerst ziet kan ik best begrijpen dat ik een beetje eng lijk,maar als iedere dar ziet en iedere dag "meemaakt" is het toch niet zo....schokerend of zoiets.
    Ben trouwens veels te vrolijk en hyper en melig enz.

    Na ja.Wat vinden jullie ervan?Tips ofzo?

    P.S.Ik wil niet van stijl veranderen,vind ik veel te leuk(A).
    En ik behoor niet tot goth's emo's....Maar daar heb ik ook niks tegen.Ik vind ze coewl:Y).En khep zelf een gothic vriendin.


    Dus heeft er iemand tips of iets dergelijks????

    xMetalMiss

    Blijf wie je bent en laat ze lekker lullen.

    xxVampireRosesxx

    jammer genoeg niet...miss met je klas erover praten???...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nouja. Ik heb dat dus ook. Het ligt aan jou leeftijd en die van je klasgenoten etc. Ik zit nu in de 4e en de meeste mensen doen nu wel normaal. Aan de andere kant schelden bruggers mij nu uit x'D Maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Schijt aan hen.
    Weet je wie pas eng is???
    ... De BUURMAN

    xD -zegt mijn vader altijd als we zeggen dat iets eng is-


    I clicked my heels and wished for you.

    Negeren :3. Ik had m'n haar vorig jaar zwart geverft en ik was gelijk een ''kutgothic'' :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Nouja. Ik heb dat dus ook. Het ligt aan jou leeftijd en die van je klasgenoten etc. Ik zit nu in de 4e en de meeste mensen doen nu wel normaal. Aan de andere kant schelden bruggers mij nu uit x'D Maarja.


    bruggers worden altijd brutaler...laatst ook een aantal bruggers naar ons toe komen ''hoe kan je een super-gothic worden?'' echt, ze worden met het jaar brutaler!!! Bij mij in de klas ben ik juist heel populair omdat ik emo ben...na ok...bij wiskunde ben ik populair^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Negeren :3. Ik had m'n haar vorig jaar zwart geverft en ik was gelijk een ''kutgothic'' :'3

    Werd ik ook genoemd,maar dan zonder kut ervoor:\

    Laten lullen,
    ik heb het oook hoor.
    gewoon negeren.
    ze zijn jaloers op je!
    <3

    Nouja. Ik heb dat dus ook. Het ligt aan jou leeftijd en die van je klasgenoten etc. Ik zit nu in de 4e en de meeste mensen doen nu wel normaal. Aan de andere kant schelden bruggers mij nu uit x'D Maarja.

    Ik ben een brugger hihi..
    Maar bij mij is t juist andersom.

    man ik heb daar ook last van maar ik heb gwoon een K*t klas ze zijn ook veel lawaieriger dan andere klassen!
    maar een vriendin van me zit in de brugklas en zij is oowk alternatief en iedereen is verlieft op haar in haar klas enzo en ze doen vet aardig tegen haar dus het ligt niet aan jou maar aan je klas!(6)


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    jammer genoeg niet...miss met je klas erover praten???...

    K word opzich wel aardig gevonden en hep wel veel vrienden in men klas,maar sommigen daavan (en ook niet daarvan) zeggen gwn recht in men gezich 'Mariaaaa!Ik vind je engggggg!'

    man ik heb daar ook last van maar ik heb gwoon een K*t klas ze zijn ook veel lawaieriger dan andere klassen!
    maar een vriendin van me zit in de brugklas en zij is oowk alternatief en iedereen is verlieft op haar in haar klas enzo en ze doen vet aardig tegen haar dus het ligt niet aan jou maar aan je klas!(6)

    waarschijnlijk...heb jij gelijk.
    men klas is het meest besproken klas in de leerarenkamer. En das totaal niet goed.

    (...)
    K word opzich wel aardig gevonden en hep wel veel vrienden in men klas,maar sommigen daavan (en ook niet daarvan) zeggen gwn recht in men gezich 'Mariaaaa!Ik vind je engggggg!'


    ik word ook vaak door mijn vrienden eng gevonden...tja...ik ben ook eng...maar dat even terzijde^^...die mensjes zijn gewoon mietjes...blijf gewoon jezelf^^...is beter dan dat je jezelf gaat veranderen voor hun en jezelf ongelukkig maakt^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ge zult wel een vriendin vinde die verder kijkt dan het uiterlijk(als ge die nog nie zou hebbe)
    En zolang ge u stijl zelf mooi vindt moet ge blij zijn me hoe ge zyt :P


    Moving on but never letting go

    Ik houdme,zoals ik al zei,het is te leuk om zich anders aan te kleden dan anderen daardoor word ik ook stom gevonden door de andere leerlingen van de hele school.Zolang ze alleen maar kijken vind ik het goedxD.