• Nou het is zo dat ik in men klas raar en eng word gevonden.
    En ik geloof dat niet alleen in men klas.
    Ee JONGENS :O zeiden het gewoon tegen mij. En veel meisjes ook>___>.
    Het komt dus door men stijl;veel zwart met een kleur erbij,wild haar+een schuine pony dat voor mencht hangt.Ik draag ook veel doodskoppen en handnetjes,panty's van net,sktekelbandjes en veiligheidsspelden om men nek en soms in men oren:X.
    Als je me zo voor t eerst ziet kan ik best begrijpen dat ik een beetje eng lijk,maar als iedere dar ziet en iedere dag "meemaakt" is het toch niet zo....schokerend of zoiets.
    Ben trouwens veels te vrolijk en hyper en melig enz.

    Na ja.Wat vinden jullie ervan?Tips ofzo?

    P.S.Ik wil niet van stijl veranderen,vind ik veel te leuk(A).
    En ik behoor niet tot goth's emo's....Maar daar heb ik ook niks tegen.Ik vind ze coewl:Y).En khep zelf een gothic vriendin.


    Dus heeft er iemand tips of iets dergelijks????

    xMetalMiss

    gewoon jezelf blijvehn =)
    alleen is het soms nogal kut als je raar en stom wordt genoemd alleen omdat je niet bent zoals de meeste mensen -,-
    maarja wat doe je eraan heh.
    Ik weet nog toen ik een schuine pony had laten knippen (ik heb dus van mezelf al erg donker haar), en toen gingen ze al zeiken van: huh ben je emo ofzoo? Ik bedoel hallo! Ik heb nou eenmaal een schuine pony, donker haar, eyeliner en die shit, en i luv aparte kleding. So what? ;s

    Ojaa sorry voor mijn zeikverhaal ;x
    Maar ik wou het effe kwijt xD


    een achterstevoren is nee

    (...)
    waarschijnlijk...heb jij gelijk.
    men klas is het meest besproken klas in de leerarenkamer. En das totaal niet goed.

    de onze ook xD
    en laat ze gewoon verder lullen
    blijf wie je bent!


    For once I want to be the car crash.

    gewoon jezelf blijvehn =)
    alleen is het soms nogal kut als je raar en stom wordt genoemd alleen omdat je niet bent zoals de meeste mensen -,-
    maarja wat doe je eraan heh.
    Ik weet nog toen ik een schuine pony had laten knippen (ik heb dus van mezelf al erg donker haar), en toen gingen ze al zeiken van: huh ben je emo ofzoo? Ik bedoel hallo! Ik heb nou eenmaal een schuine pony, donker haar, eyeliner en die shit, en i luv aparte kleding. So what? ;s

    Ojaa sorry voor mijn zeikverhaal ;x
    Maar ik wou het effe kwijt xD

    wat onze haar betreft: hetzelfde verhaal.
    Had k zelf [\megatrots] een schuine pony geknipt en ik hep toevallig ook donker haar van nature en toen begonnen veel mensen zueren of im emo ben>.<

    (...)

    bruggers worden altijd brutaler...laatst ook een aantal bruggers naar ons toe komen ''hoe kan je een super-gothic worden?'' echt, ze worden met het jaar brutaler!!! Bij mij in de klas ben ik juist heel populair omdat ik emo ben...na ok...bij wiskunde ben ik populair^^

    Zo;n brugger ben ik niet.
    Ondanks dat ik nogal vreselijk opvallend ben op school durf ik niet naar iemand uit een hogere klas gaan en mega brutaal doen.Gwn aanspreken durf ik juist wel,terwijl sommigen van men vrienden t niet durven.
    Ben ik raar of ben ik raar X'D?

    Op den duur - vooral als je erbij in de klas blijft - zullen ze verder kijken. Vooral in het begin heeft iedereen zo'n beeld van: wat moet hier nou mee?
    In mijn klas is het idem dito alleen bij mij vinden ze me satanist >.<'
    En behalve dat is zeker 50 % van de klas gevuld met mensen die hun tijd graag verdoen met praten achter andermans rug om. Geen reden om echt mezelf te kunnen zijn dus. Maar je zult zien dat er altijd mensen zijn die verderkijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    bruggers worden altijd brutaler...laatst ook een aantal bruggers naar ons toe komen ''hoe kan je een super-gothic worden?'' echt, ze worden met het jaar brutaler!!! Bij mij in de klas ben ik juist heel populair omdat ik emo ben...na ok...bij wiskunde ben ik populair^^

    Hahaha :'D Ik zou niet meer bijkomen als een brugger zoiets tegen me zei.
    Uhm.. mensen redden van het kwaad? Nee wacht: Ik ben het kwaad! Muahahah


    No growth of the heart is ever a waste

    Leuk al die reactie.Heel leuk zelfs.Maar k hep nog steeds geen tips(A)
    negeren helpt niet:/

    Jouw stijl klinkt cool (':
    Misschien kan je ze uitleggen wat jij er mooi aan vind, en dat je wilt dat ze je gewoon accepteren ofzo...?


    Sweet dreams will come true.

    Jouw stijl klinkt cool (':
    Misschien kan je ze uitleggen wat jij er mooi aan vind, en dat je wilt dat ze je gewoon accepteren ofzo...?

    Heeeey:]
    endlijk is iemand die t cool vindt:Y)
    En ja miss kan k t uitleggen.Hopen dat ze t begrijpen,want men klas is nogal dom --'

    (...)
    Hahaha :'D Ik zou niet meer bijkomen als een brugger zoiets tegen me zei.
    Uhm.. mensen redden van het kwaad? Nee wacht: Ik ben het kwaad! Muahahah


    nou, wij dachten eerst zoiets van 'wtf, wat wil die van ons?' dan begrepen we het en toen keken we nog wel raar...ten minste dat denk ik^^ kijk best wel vaak erg oncharmantxDmaar die hebben we dus ff gezegd ''gothic kun je niet worden, je bent het''...achteraf gezien had ik hem best wel kunnen plagen, maar ja...achteraf is altijd makkelijk praten he^^

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh, nou wordt ik bang!!!!!!!!!Niet doen sammie...straks sterf ik nog aan een pijnlijke langzame dood:S(huil)en ik kan mijn vrienden niet missen...en dat wil ik ook niet.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Heeeey:]
    endlijk is iemand die t cool vindt:Y)
    En ja miss kan k t uitleggen.Hopen dat ze t begrijpen,want men klas is nogal dom --'
    Blek, kuddompies O_o


    Sweet dreams will come true.

    NEGEREN, hoewl dat bij bepaalde mensen heel moelilijk is. Laatst nog zeiden een stel kutjochies 'He, leuke broek! Ga ik ook dragen bij carnaval! ...Ga zelfmoord plegen!'
    alsof ik zo zwaar depressief ben:@
    ik begrijp je echt helemaal!(A)

    Wat maakt het nou weer uit wat mensen van je vinden? Er zijn altijd wel een paar mensen die jou niet mogen, en misschien mag jij hun ook niet. Je moet gewoon de mensen zoeken die jou wel mogen ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    zo te zien heb jij een eigen stijl en zij niet! ik vind het echt naaiend voor je dat ze je niet accepteren zoals je bent, maar je moet zeker niet voor hen gaan veranderen! blijf jezelf en wees er trots op! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    zo te zien heb jij een eigen stijl en zij niet! ik vind het echt naaiend voor je dat ze je niet accepteren zoals je bent, maar je moet zeker niet voor hen gaan veranderen! blijf jezelf en wees er trots op! (:

    das wat ik vooral doe(A)